رژيم قلیایی

بهترین راه برای کاهش وزن سریع چیست؟

بهترین راه برای کاهش وزن سریع چیست؟

بهترین راه برای کاهش وزن سریع چیست؟ افراد زیادی دنبال کاهش وزن سریع به هر روشی هستند اما این انتخاب درستی نیست! چون می تواند آسیب های جدی به بدنتان وارد نماید که تا سال ها با آن دست به گریبان باشید. کاهش وزن سریع با رژیم قلیایی اما روشی ایمن است که هزاران نفر از مراجعین من به صورت حضوری یا در سایت رژیم لاغری لاغر فیت از آن استفاده کرده اند.

بهترین راه برای کاهش وزن سریع چیست؟

مزایای رژیم قلیایی چیست؟

حتما این جملات را شنیده اید:

  • از وزنم خسته شدم
  • دیگه روم نمیشه برم توی خیابون
  • من دیگه نه میهمانی و نه عروسی نمی روم
  • از همسرم خجالت می کشم انگار طور دیگه ای منو نگاه می کنه

اینها تعدادی از جملاتی هستند که بیمارانم گفته اند. به نظر شما این دوستان باید چه کار کنند؟

راهکار غلبه به این اضافه وزن و چاقی چی میتونه باشه؟ آیا کاهش وزن سریع با رژیم قلیایی برای یک فرد چاق موثر است؟

در ادامه این مقاله سایت لاغر فیت به بررسی موضوع مهم کاهش وزن سریع با رژیم قلیایی می پردازیم.

کاهش وزن سریع باید اصول و علمی باشد!

در جامعه کنونی ما برای کاهش وزن سریع تبلیغات زیادی انجام می شود و هر کسی ولو افراد غیر متخصص برنامه غذایی برای کاهش وزن می نویسند.

در باشگاه های ورزشی و حتی آرایشگاه های زنانه برنامه برای لاغری می نویسند؟!

یکی از کسانی که به من مراجعه کردند، خانمی بودند که می گفتند: صورتم لاغر شده، پوستم تیره شده و ریزش مو دارم.

البته من هم به وی کمک کردم و صورت او را چاق تر، شفاف، لطیف و جذاب تر کردم. ریزش موی ایشان هم در مدت یک هفته خوب شد. به وی گفتم نباید از کسانی که غیر علمی کار می کنند برای کاهش وزن، برنامه غذایی بگیرند.

کاهش وزن سریع بایستی علمی و استاندارد باشد. پیشنهاد میکنم مقاله ارتباط ریزش مو با رژیم قلیایی را حتما در سایت لاغر فیت مطالعه کنید.

کاهش وزن سریع با رژیم قلیایی چطور است؟

چندی قبل خانمی از کشور آذربایجان شهر باکو پیام دادند که می خوهند لاغر شوند. با اینکه سن وی ۳۲ سال و جوان بود ولی از دست وزن خود به ستوه آمده بودند. او می گفت:‌ تا حالا هر کاری کرده ام نتوانسته ام که به تناسب اندام برسم.

این چاقی چیه که منو اینقدر کلافه کرده؟ انگار تمام زندگی من شده آرزوی لاغر شدن. او خانمی مهربان و خیلی مودب می باشد. قول دادم که به او کمک کنم و ایشان به تناسب اندام خود برسند.

لاغری سریع با رژیم قلیایی اینترنتی در لاغر فیت

محمود مردانی در سایت مشاوره تغذیه لاغر فیت

به نظر می رسد اینترنت نعمت بسیار بزرگی است. کسانی که دسترسی ندارند که بصورت حضوری ویزیت و مشاوره شوند، بصورت آنلاین به کاهش وزن و تناسب اندام خود می رسند.

به همین خاطر افراد زیادی از رژیم غذایی آنلاین در لاغر فیت استفاده می کنند و دیگر نیاز به حضور در دفتر کارم نیست. یک سری شاخصه ها از وی می خواستم که او قد و وزن و سن خودشان را ارسال کردند.

وزن ۱۰۴ کیلو و قدی ۱۶۵ سانتی متر و ۳۲ سال سن را در برنامه کاهش وزنشان لحاظ کردیم. رژیم کاهش وزن وی را شروع کردیم. او می گفت: علت چاقی چیه؟

علت چاقی چیه؟

قبلا در سایت لاغر فیت در مقاله نمونه رژیم قلیایی یا آلکالاین، مفصل درباره علت چاق شدن توضیح دادم. برای وی بطور مفصل توضیح دادم و علت اصلی چاقی را به شرح ذیل برایشان توضیح دادم. غذاها دو نوع هستند:‌

  1. غذاهای اسیدی و چاق کننده
  2. غذاهای قلیایی و لاغر کننده

استفاده زیاد از غذاهای اسیدی باعث چاقی و خوردن بیشتر غذاهای قلیایی باعث کاهش وزن می شوند. بدن اسید را سم می داند و مدام آن سموم را از بدن دور می کند. البته این دور کردن سمموم با کمک کبد انجام می شود که در نهایت می تواند منجربه بیماری کبد چرب هم بشود.

به همین دلیل من تاکید زیادی به کاهش وزن سریع با رژیم قلیایی دارم چون کبد در این حالت در امان خواهد بود! دفع اسید از بدن با رژیم قلیایی یا آلکالین

برنامه رژیم لاغری هفته ای 2 کیلو

چون سم برای بدن مضر می باشد بدن نیز آن اسیدها یا سم ها را دفع می کند.

از دو راه تنفس و ادرار این سموم دفع می شوند

از طرفی هم ورود اسید به جهت عادات غذایی اسیدی ادامه دارد. بدن برای حفظ تعادل و سلامت خود اقدام به ذخیره چربی می کند.

این کار برای این است که سم ها را در چربی ذخیره کند تا سلامت شما به خطر نیفتد. هر چه این اسیدها بیشتر می شود بدن نیز چاق تر می شود.

اقدام برای کاهش وزن سریع ضروری است

در برنامه رژیم قلیایی، اسید و سم وجود ندارد و به راحتی کاهش وزن میسر می باشد. همان خانم داستان ما با این توضیحات قانع شدند. ایشان اقدام به کاهش وزن کردند. دوره آنلاین ۳۰ روزه رژیم قلیایی در لاغر فیت را تهیه و شروع نمودند.

او هر روز به من گزارش می داد. در روز ۲۱ رژیم کاهش وزن خود گزارش وی چنین بود. در این ۲۱ روز توانستم ۵.۵ کیلو کاهش وزن داشته باشم. با این کاهش وزن، وزن او دو رقمی و به زیر ۱۰۰ کیلو رسیدند.

گر چه موفقیت وی عالی بود ولی تا رسیدن به نتیجه مطلوب باید کاهش وزن سریع با رژیم قلیایی را ادامه دهند. دوستان لاغری سریع اصول خاصی دارد که باید از آنها مطلع باشید. افرادی هم بودند که با همین دوره ۲۱ روزه بیش از ۱۰ کیلو وزن کم کرده اند.

شرایط بدنی و حتی سبک زندگی افراد با یکدیگر متفاوت است اما کاهش وزن اصولی برای همه آنها ممکن می باشد.

خاطره ای رژیم لاغری سریع یکی از مراجعینم

بانویی ۴۲ ساله با وزن ۱۲۵ کیلو و با قدی نسبتا بلند ۱۶۴ به دفترم مراجعه کردند. او قصد داشت که خیلی سریع لاغر شود. روش لاغری سریع او نیز حتما برای شما نیز مفید می باشد.

سرکار خانم رحیمی مشکلات زیادی هم داشتند از جمله:

علاوه بر چاقی از

  • استرس شدید
  • ورم پاها
  • سوزش ادرار
  • زود رنجی
  • سردرد
  • درد معده
  • و درد زانو

نیز رنج می بردند.

وزن ایشان خیلی زیاد بود و دچار چاقی مفرط می باشند. با توجه به مشخصات وی برایشان یک برنامه رژیم لاغری سریع نوشتم. ایشان نیاز بود که یک هفته آنرا اجرا و سپس مراجعه نمایند.

دیروز که سه شنبه بود، ایشان مراجعه فرمودند. خدا را شکر بیش از ۳ کیلو وزن کم کرده بودند.

او می گفت:

بیش از ۳ کیلو کاهش وزن در یک هفته سبب شادی من شده است. سردرد ندارم و خوب شده است. ورم پاهایم خوب شده است. دیگر سوزش ادرار ندارم. معده دردم نیز درمان شده است. یک حس خوبی دارم، استرسم از قبل کمی بهتر شده است.

برای یک هفته این رژیم لاغری را خوب اجرا کرده بودند و نتیجه نیز عالی می باشد.

برنامه غذایی برای لاغر شدن سریع

برنامه غذایی برای لاغر شدن سریع که برای وی نوشتم به نظر ایشان خیلی زیاد بود. او می گفت: این از غذای خودم هم بیشتر است. نکنه چاق تر شوم؟؟؟

به وی خاطر نشان کردم که درست است که این رژیم غذایی که برای شما نوشته ام به نظر زیاد می آید، ولی کالری آن پایین است

کالری برنامه غذایی شما که کمتر از نیاز شما می باشد، از چربی های شما تامین شده و سبب لاغری شما می شود. برای اینکه سوزش ادرار شما تا فردا خوب شود:

برای درمان سوزش ادرار روزی ۶ لیوان آب همراه ۶ قاشق آبلیمو بخورید. یک روزه خوب می شوید. امتحان کنید.

در رژیم لاغری ایشان از تمام گروه های مواد غذایی استفاده شد.

برنامه رژيم لاغری رایگان

آيا برنامه رژيم لاغری یک ماهه رایگان یا برنامه رژيم لاغری رایگان را تا کنون اجرا کرده اید؟ می توانید برنامه غذایی لاغری شکم و پهلو را نیز با همان رژیم لاغری رایگان اجرا نمایید.

متاسفانه اولین جایی که چاق می شود، شکم و پهلوها ها بوده و تقریبا آخرین جایی که لاغر می شود نیز همان نقاط می باشد. اما بیشترین حجم چربی نیز به تناسب از ناحیه شکم و پهلو کم می شود.

به نظر من بهترین رژيم غذایی ساده برای لاغری استفاده از همان سفره خانواده است. هم اکنون خیلی ها وقت ندارند دو غذا (یک غذا برای خانواد و یک غذا برای فرد رژيم گیرنده) درست کنند.

در سایت لاغرفیت ما شما را از سفره غذا جدا نمی کنیم. حتی برنامه غذایی هفتگی برای لاغری شکم و پهلو و برنامه روزانه نیز از همان منوی روزانه شما می باشد.

در زیر یک نمونه از برنامه رژيم غذایی برای کاهش وزن آورده شده که شما الگوی مناسبی از برنامه رژيم غذایی لاغری درست داشته باشید. گر چه یک برنامه به تنهایی نمی تواند خیلی موثر باشد. چون به ورزش و اراده نیز بستگی دارد.

کاربردی ترین برنامه غذایی برای لاغر شدن سریع چیست؟

اگر شما هم به دنبال رژیم لاغری سریع می توانید دستور غذایی زیر را اجرا کنید تا اثرات فوق العاده آن را مشاهده نمائید.

۱- صبحانه در رژیم لاغری سریع

صبحانه پنیز و گردو و نان به اندازه بیشتر از یک لواش یا ۶ کف دست لواش + یک یا دو نوع از سبزیجات

۲- میان وعده در برنامه غذایی برای لاغر شدن سریع

میان وعده میوه ۱ واحد

۳- ناهار

ناهار ماست یک پیاله، سالاد ۱ لیوان یا پیاله بزرگ همراه با آبلیمو، آبغوره، سرکه و روغن زیتون.

برنج دو کف گیر و یک ملاقه خورش از انواع خورش ها.

۴- عصرانه برای سریع وزن کم کردن

عصرانه میوه ۲ واحد

۵- شام

شام سالاد ۱ پیاله بزرگ، برنج یک کف گیر، گوشت یا مرغ یا ماهی۵ تکه کم چرب.

۶- وعده آخر در برنامه غذایی برای لاغر شدن سریع چی میل کنیم؟

آخر شب ۲ واحد میوه. از میوه های فصل میل کنید و از آن لذت ببرید. پیشنهاد می کنم مقاله چه میوه هایی باعث چاقی می شوند را در لاغرفیت مطالعه کنید تا در مصرف میوه ها هم دقت نظر لازم را داشته باشید.

با این رژیم لاغری سریع او مدت یک هفته ۳٫۱ کیلو وزن کم کردند . تازه از غذا و مقدار غذا نیز لذت برده اند. در یک هفته هم کاهش وزن و هم رسیدن به سطح سلامتی و شادی اهمیت ویژه ای دارد.

یک نکته کلیدی برای سریع وزن کم کردن

دختر خانم ایشان نیز با او رژیم لاغری سریع گرفتند. این دختر خانم محجوب و زیبا کمتر از مقدار رژیم خود استفاده کرده بودند. او می خواست که سریعتر لاغر شود. ولی ایشان فقط ۱٫۲ کیلو وزن کم کرده بود.

به نظر شما علت چیست؟ آنها با هم رژیم گرفته اند و از یک سفره غذا خورده اند. چرا مادر ایشان بیش از ۳ کیلو و او فقط ۱٫۲ کیلو وزن کم کرده بودند؟

این به آن علت است که او کمتر از میزان تعین شده غذا خورده بودند!!

یادتان باشد، کم خوری حتی باعث چاقی نیز می شود

مادرشان می گفتند: شما برای دخترم مثلا برنج برای ناهار ۲۶ قاشق نوشته اید، او ۱۲ قاشق می خورد. می گوید کم میخورم تا زودتر لاغر شوم. او می گفت : چون چند روز هم دانشگاه می روم ناهار نیز نمی خورم. چون وقت ناهار خوردن نداریم.

البته ایشان متوجه شدند که بایستی دقیق برنامه رژیم لاغری سریع خود را اجرا کنند تا به بیشترین کاهش وزن ممکن دست پیدا نمایند.

پس یادتان باشد در رژیم لاغری سریع، کم خوری جایی ندارد. باید دقیقا طبق برنامه رژیم لاغری که متخصص تغذیه به شما می دهد عمل کنید و سرخود در آن تغییرات ایجاد نکنید.

چرا کم خوری باعث چاقی می شود؟

تصور بفرمایید که پلاک منزل شما ۴۰ است. می خواهید زودتر به منزل برسید و زنگ پلاک ۳۰ را می زنید. آیا به منزل خود رسیده اید؟ اگر بگویید بله متوجه می شوم که تقلب کرده اید. چون پلاک ۳۰ منزل شما نیست و باید دقیق زنگ پلاک ۴۰ را به صدا درآورید.

در رژیم لاغری سریع نیز عینا چنین است.

اگر کمتر از مقدار تعین شده برنامه غذایی بخورید، بدن شما مقاومت می کند و شما چاق تر می شوید.

اجداد ما در ۵۰ هزار سال یا در ضیافت و میهمانی بودند و یا در قحطی و گرسنگی؟؟

وقتی حیوان عظیم الجثه ای مثل کرگدن یا ماموت شکار می کردند، به فراوانی غذا داشتند. ولی ممکن بود برای یکی دو هفته هم شکار نکنند. در این شرایط سوخت و ساز بدن آنها به شدت پایین می آمد تا لاغر نشوند.

متابولیسم پایه بدن در کم خوری پایین می آید. بدن یک تنظیم کننده مثل ترموستات دارد

وقتی کمتر بخوریم، ترموستات بدن می گوید: در قحطی قرار گرفته ای و از بدن دفاع می کند و از لاغر شدن جلوگیری کرده و حتی سبب چاق شدن نیز می شود.

پس در رژیم لاغری سریع خیلی دقیق عمل کنید و کمتر از مقدار رژیم خود نخورید. در دوره کاهش وزن با رژیم قلیایی، من این اصول را به شما آموزش می دهم. بهترین تصمیم هوشمندانه شما این است که کاهش وزن خود را به من بسپارید تا سریع تر لاغر شوید.

این نکاتی هستند که در برنامه غذایی برای لاغر شدن سریع شما در نظر گرفته می شوند اما باید بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

کاهش وزن در یک هفته با رژیم قلیایی

برای اینکه در یک هفته کاهش وزن چشمگیری داشته باشید بایستی با انگیزه بالا برای لاغر شدن اقدام نمایید.

حتی در یک هفته می توانید از یک تا سه کیلو کاهش وزن داشته باشید

خیلی از مراجعان من لاغری سریع در یک هفته را تجربه کرده اند.

آنها در یک هفته با رژیم قلیایی یا آلکالین توانسته اند یک، دو، سه و حتی چهار کیلو کاهش وزن داشته باشند. پس مطمئن باشید شما هم می توانید.

فقط نیاز است که در مسیر کاهش وزن سریع قرار بگیرید، آنهم با یک برنامه رژیم قلیایی بمنظور حفظ وزن ایده آل.

کاهش وزن سریع با ورزش

کاهش وزن با رژیم قلیایی یا آلکالین

برای داشتن شکمی صاف ورزشی که دوست دارید را انجام دهید .

اگر به دنبال کاهش وزن سریع هستید باید در کنار رژیم لاغری قلیایی، یک ورزش مناسبی برای خود انتخاب نمایید. این ورزش را باید دوست داشته باشید که قابلیت تکرار داشته باشد.

مثلا:

  • پیاده روی با یک دوست
  • ورزش زومبا
  • و یا از باشگاه ورزشی

استفاده نمایید.

ورزش بدنسازی برای زیبایی اندام بسیار مفید می باشد، چون علاوه بر کاهش وزن به تناسب اندام کمک زیادی می کند! ولی اگر بخواهید روش های کاهش وزن سریع با ورزش را بدانید، همان ورزشی است که شما آنرا دوست دارید.

چون با اشتیاق به سمت آن می روید و از انجام آن ورزش لذت می برید حتما نتیجه هم می گیرید.

اگر او کاهش وزن داشته شما هم می توانید

محصول-دورهز-21-روزه-رژیم-قلیایی-از-محمود-مردانی

مهم ترین نکته در اجرای دقیق برنامه غذایی برای لاغر شدن سریع و کاهش وزن این است که اگر شخصی کاری را انجام دهد پس ما هم می توانیم همان کار انجام دهیم.

اگر کسی توانسته کاهش وزن سریع داشته باشد، پس شما هم می توانید، فقط باید بدانیم که او از چه راهی رفته تا ما هم از همان راه برویم

می توانیم از تجربه افراد موفق در کاهش وزن استفاده کنیم. خود من (محمود مردانی) هم ابتدای کارم اضافه وزن داشتم اما توانستم با استفاده از برنامه رژیم قلیایی به وزن و اندام ایده آل برسم.

شما هم می توانید از راهی بروید که وی رفته تا به کاهش وزن موثر برسید. برای رسیدن به تناسب اندام خود اقدام کنید از رژیم قلیایی کمک بگیرید چون علاوه بر وزن ایده آل، به سلامت جسمانی هم می رسید.

نذارید زود دیر بشه. حال که محتوای بهترین راه برای کاهش وزن سریع چیست؟ را مطالعه کردید از شما متشکرم

محمود مردانی مشاور تغذیه و رژیم درمانگر شما در سایت لاغر فیت

پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با رژیم قلیایی ویدئوهای ما را در آپارات تماشا کنید.

کلیپ دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی محمود مردانی را از سایت آپارات تماشا کنید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه کلیک نمایید. این دوره دارای ۳۰ فیلم آموزشی در رابطه با روانشناسی لاغری و همچنین رژيم قلیایی می باشد.

از اینکه این مقاله را مطالعه کردید، متشکرم محمود مردانی لاغرفیت

13 نظر در “بهترین راه برای کاهش وزن سریع چیست؟

  1. رسولی گفت:

    سلام آقای مردانی این رژیم قلیایی و خودتون ابداع کردین؟ میبینم که خیلی در سایت لاغر فیت و شبکه های اجتماعی در موردش صحبت کردین. میشه بیشتر توضیح بدین.

    1. محمود مردانی گفت:

      خانم رسیلی عزیز
      با سلام و تشکر از شما
      مبدع رژیم قلیایی من نیستم ولی در طول حدود ۲۵ سال که در حوزه پزشکی و تغذیه مشغول هستم متوجه شدم که برنامه رژیم من خیلی موثر است و بعدا فهمیدم رژیم قلیایی تنظیم می کنم بدون اینکه خودم اطلاع داشته باشم. ولی برای اینکه بیشتر بدانید می توانید به شماره زیر واتس آپ پیام بدید. متشکرم09372529821

  2. ارزو بخش گفت:

    اقای دکتر سلام ببخشید من ۱۷سال سن دارم ۱۶۷ قدم و۸۲ وزن هست اشتهای زیادی دارم و رژیم های متعددی ازمایش کردم ایا این برای من جواب میده؟

    1. محمود مردانی گفت:

      خانم آرزوبخش عزیز:
      شما تمام راه ها را رفته اید که لاغر شوید ولی راه رژیم قلیایی که موثرترین راه لاغریه را امتحان نکرده اید. دوره ۲۱ روزه رژیم قلیایی را از همین سایت لاغر فیت تهیه کن که با اون کمکت بدم لاغر شوید. من همراهت هستم.

  3. ساراارزوبخش گفت:

    اقای دکتر ینی ما سه کفگیر برنج بخوریم ؟

    1. محمود مردانی گفت:

      این مقدار ممکن است برای شخصی که بیش از ۱۰۰ کیلو وزن دارد مناسب باشد.

  4. سارا ارز‌وبخش گفت:

    همین دستوری که ذکر شده سه کفگیر همونو عمل کنیم درسته؟

    1. محمود مردانی گفت:

      سه کف گیر برنج که در این مقاله عنوان شده است برای شما زیاد است. شما برای راحتی کار خودتان نیاز به رژیم قلیایی من دارید. با رژیم قلیایی گرسنه که نمی شید هیچ، لاغر هم می شید.

  5. سارا ارز‌وبخش گفت:

    دکتر مردانی من اخه ۱۷سال سن دارمو وزنم۸۲و قدمن۱۶۷هس اشتهاب زیادی دارم این برانامه مال یک هفتس بقیه هفته ها چی ایا جواب میده؟من خیلی ذهنم درگیره کنکوری هم هستم همش به اندام زشتم فکر میکنم توروخدا مردونگی کنید پیگیر کار من باشید من خیلی ناراحت بودم ازاین اوضاع که چرا هر رژیمی میگرم گشنمه همش 😞🙏 مچکرم از انسانیت شما

    1. محمود مردانی گفت:

      سارا عزیزم سلام:
      مغز انسان دو درصد از وزن را تشکیل میده ولی ۲۰ درصد از گلوکز و انرژی را به خودش اختصاص میده. در اشخاصی مثل شما که کار فکری مثل کنکور دارند این ۲۰ درصد حتی بیشتر هم میشه. ولی نگران نباش بهت کمک می کنم که لاغر بشی. به شماره مستقیم من از طریق واتساپ پیام بده. منتظرت هستم. 09372529821

    1. محمود مردانی گفت:

      با سلام، میتونید بگویید که لاغرفیت چه تفاوتی دارد؟

      1. محمود مردانی گفت:

        با سلام و تشکر از سوال خوب شما
        چند مزیت برنامه رژيم لاغری لاغرفیت به شرح زیر می باشد:
        ۱-لاغری سریع طبق اصول علمی
        ۲-عدم بازگشت وزن با رعایت اصول لاغرفیت
        ۳-افزایش قدرت حافظه
        ۴-عدم چروک و تیرگی پوست
        ۵-شفافیت و لطافت پوست
        ۶-نداشتن گرسنگی شدید برای لاغری
        ۷-عدم ریزش مو
        ۸-رسیدن به سلامتی کامل
        ۹-در دسترس بودن مواد غذایی برنامه
        ۱۰-ارزان بودن مواد غذایی برنامه رژيم
        و مواردی دیگر
        از شما بابت اینکه لاغرفیت را مطالعه می کنید متشکرم. محمود مردانی مشاور شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  69  =  79