رژيم قلیایی, رژیم لاغری

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی (خودکشی)

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی (خودکشی)

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی (خودکشی) خیلی مفید است. تجربه محمود مردانی مشاور تغذیه در سایت لاغرفیت را با شما به اشتراک می گذارم.

روزی خانمی به کلینیک من مراجعه کردند. او روبروی میز من ایستاد و گفت می خواهم خود کشی کنم. به او گفتم خودکشی کن ولی هفته آینده این کار را انجام بده. او قبول کرد و با اشاره و تعارف من به صندلی روبروی من نشست . استرس، دلشوره، اضطراب و افسردگی در چهره وی نمایان بود. اگر با او مخالفت می کردم و با او هم جهت نمی شدم امکان خودکشی وی زیاد می شد.
این خانم حدود ۳۶ سال سن و دارای شوهر و دو فرزند بود. او نه چاقی درجه یک نه چاقی درجه دو و نه چاقی درجه سه و شدید را نداشتند و فقط مقداری اضافه وزن داشت. من به یک هفته وقت نیاز داشتم که بدن وی را قلیایی کنم و او را از تصمیم خود منصرف نمایم.
رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی مناسب حال بوده و سبب درمان و لاغر شدن وی می گردد. شما را به ادامه این داستان مستند دعوت می کنم.

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی (خودکشی)

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی

رژيم قلیایی برای لاغری

خیلی ها از دست وزن خود شاکی هستند و گزینه های فراوانی را تجربه می کنند. آنها به هر دری می زنند تا لاغر شوند ولی متاسفانه نمی توانند لاغر شوند. همان استرس ناشی از چاقی نیز چاق کننده می باشد. این سیکل معیوب همه ساله و همه روزه آنان را رنج می دهد. زخم زبانهای جامعه و دیدی که نسبت به فرد چاق وجود دارد نیز مزید بر علت ناراحتی می گردد.
خانم قصه ما هم از چنین مسائلی درد و رنج زیادی داشتند. البته من نمی دانم که نگاه های شوهر وی نیز خیلی به او استرس وارد می کرد که او به آخر خط رسیده بود یا نه. باید بدن وی از حالت اسیدی به حالت قلیایی مبدل می شد. شاید سوال کنید که این قلیایی یا اسیدی یعنی چه؟

محیط اسیدی عامل افسردگی و چاقی 

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی

برای لاغری از غذاهای قلیایی بخورید

حتما شنیده اید که می گویند فلانی اخلاقش اسیدی شده است. لطفا یک خط افقی بکشید و یک طرف آنرا شماره صفر و طرف دیگر آنرا شماره چهارده نام گذاری فرمایید. وسط آن دو عدد چه عددی است؟ درست می گویید عدد هفت بین آن دو می باشد. زیر عدد هفت بنویسید محیط اسیدی و بالای عدد هفت محیط قلیایی را یادداشت نمایید. تا اینجا خیلی عالی انجام دادید.
ما غذایی که می خوریم سوخته و تجزیه می گردد. اگر بیشتر از غذاهای اسیدی بخوریم بدن ما اسیدی شده و اگر از غذاهای قلیایی بیشتر بخوریم قلیایی می شویم. به همین سادگی و آن خانم قصه ما بدنی به شدت اسیدی داشتند.

علائم اسیدی شدن بدن

وقتی از غذاهای اسیدی زیاد استفاده شود مشکلات فراوانی برای شخص بوجود می آید. دوست عزیزی که مشغول مطالعه این مقاله می باشید خودتان خودتان را قضاوت کنید که آیا مشکلات زیر برای شما هم صدق می کند؟ اولین بلایی که اسیدی شدن بدن به سر ما می آورد چاقی است. چاقی و اضافه وزن، دیابت، فشار خون، مشکلات قلبی عروقی، سردردهای میگرنی و تنشی، مشکلات اختلاف خانوادگی، درد معده و مشکلات گوارشی، ریزش مو، جوشهای صورت و بدن، درد کمر و زانو و درد مفاصل و تقریبا تمام بیماریهای جسمی ….
این آخر کار نیست و بیماریهای روحی روانی نیز خیلی زیاد هستند. استرس، حالت خود کم بینی، دلشوره، نگرانی، قکر زیاد، اضطراب، افسردگی، وسوا س فکری و غیره ….

قلیایی شدن بدن

وقتی ما از غذاهای قلیایی می خوریم بدنمان نیز قلیایی می شود. شادی و نشاط وصف ناپذیری نصیب ما می شود. تناسب اندام و لاغری در محیط قلیایی اتفاق می افتد. وقتی بدن قلیایی می شود هم به راحتی لاغر می شویم و هم سرعت کاهش وزن زیاد می گردد.

یک مزیت دیگر رژيم قلیایی عدم برگشت وزن کم شده است یعنی وزنی که کم کردیم دیگر برنمی گردد. در محصط قلیایی خبری از بیماریها و درد و رنج نیست. همش شور و اشتیاق و نشاط و سلامتی همراه با لاغری می باشد.

ادامه رژيم قلیایی و لاغری

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی

مشاوره رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی

او را وزن کردم و در برگه رژيم قلیایی وی عدد ۷۴ را یادداشت و قد وی را ۱۶۰ نوشتم. او خیلی آرام روی صندلی نشست و گویا منتظر یک معجزه بود. چون من با روانشناسی تغذیه با او همراه شدم و این هم جهت بودن و درک ایشان خیلی کارساز آمد. با اشتیاق سوزان به درد دل وی گوش دادم و تمام توجه درگیر خودم را معطوف سخنان وی کردم.
وقتی آرام شدن با توجه به وزن و سایر مشخصه های وی برایشان یک رژيم قلیایی تنظیم نمودم. من با یک تجربه حدود ۲۵ ساله متوجه شده ام که مردم خیلی خوب هستند مثل شما. او نیز خیلی خانم خوب و با وجاهت و مثل سایر خانم های ایران خیلی زیبا هستند. این مشاوره ما حدود ۲۰ دقیقه طول کشید و بعد از اتمام برگه رژيم لاغری وی را نیز به او تسلیم کردم.

یک هفته بعد از رژيم قلیایی

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی

رژیم لاغری قلیایی

با اینکه تا کنون بیش از چند ده هزار بیمار دیده و مشاوره نموده ام ولی این یک استثنا بود. بی صبرانه منتظر آمدن و نتیجه کار بودم. من بیمارانم را خیلی دوست دارم. حدیثی از پیامبر گرامی اسلام را به شما هدیه می دهم ایشان می فرمایند: بیماران دوستان خدایند. حالا شاید متوجه علاقه و دوست داشتن من شده باشید. حتی قبلا هم که این حدیث را نمی دانستم نیز چنین بوده است.

روز موعود فرارسید و پس از یک هفته ایشان آمدند. برق شادی از چشمانشان نمایان بود.

او حدود ۲.۴ کیلو گرم نیز وزن کم کرده بود. در یک هفته حدود بیش از دو کیلو یک موفقیت هم برای وی و هم برای من بود.

روز موعود فرارسید و پس از یک هفته ایشان آمدند. برق شادی از چشمانشان نمایان بود. او حدود ۲.۴ کیلو گرم نیز وزن کم کرده بود. در یک هفته حدود بیش از دو کیلو یک موفقیت هم برای وی و هم برای من بود.

گذشته، گذشته است 

رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی (خودکشی) یکی از خاطرات جالب مطب من بوده است. چندی پیش به یکی از بیمارانم که برای لاغری آمده بودند گفتم شاید باور نکنید که من به اندازه خودتان دوست دارم که شما لاغر شوید. او دختر ۱۷ ساله ای با وزن ۱۲۶ کیلو و خیلی دوست داشتنی و جذاب می باشد. بعد از یک هفته مراحعه تا مجوز خودکشی خود را دریافت کند.

وقتی ایشان آمدند من بایستی دو گزینه را چک می کردم. یکی کاهش وزن او که خدا را شکر خیلی خوب و ۲.۴ کیلو گرم کم کرده بودند.
دوم سلامتی ایشان که از حالات وی نمایان می شد که خیلی شاد و مسرور هستند. با این اوصاف حتما شما هم صلاح نمی بینید که قضیه خودکشی را به یاد او بیاورم. من هم همین کار را کردم و اصلا از خودکشی صحبتی به میان نیاوردم. ولی بصورت مقاله آن را چاپ و همچنین توسط این مقاله این داستان خوش را با شما دوست خدا به اشتراک گذاشتم. از وقتی که گذاشتید نهایت سپاس گزاری را دارم همواره شاد و تندرست باشید.

شما می توانید از فروشگاه سایت لاغرفیت همین وبسایت من دیدن کنید. متشکرم محمود مردانی

2 نظر در “رژيم قلیایی برای لاغری و درمان افسردگی (خودکشی)

  1. Maryam گفت:

    بسیار عالی بود ولی هزینه رژیم خیلی بالاست

    1. محمود مردانی گفت:

      مریم عزیز :
      متشکرم از اظهار نظر خوب شما . دوره ۲۱ روزه رژيم قلیایی یک بار برای همیشه است .
      یعنی با این دوره به چند مزیت می رسید :
      ۱- مهارت لاغر شدن را یاد می گیرید
      ۲- رژيم قلیایی و موثری دریافت می کنید
      ۳-بصورت مستقیم پشتیبان دارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3  +  5  =