رژيم قلیایی, رژیم لاغری

دریافت رژيم آلکالین ـ رژيم قلیایی

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه

دریافت رژيم آلکالین ـ رژيم قلیایی یکی از برنامه های لاغری سریع است که در سایت لاغرفیت آنرا برای شما به نمایش می گذاریم. محمود مردانی مشاور تغذیه هستم که با اشتیاق سوزان مطالب رژيم کاهش وزن را با شما به اشتراک می گذارم. آیا می دانید سخت ترین قسمت رژیم گرفتن چه زمانی است؟ به نظر من که به چند ده هزار نفر آموزش رژيم لاغری داده ام سخت ترین قسمت رژیم گرفتن شروع آن است. دوست عزیزی که هم اکنون مشغول مطالعه این محتوا هستی، وزنت چند کیلو است؟ نکنه سال بعد هم وزنت این عدد یا بالاتر باشه. از هم اکنون نیت کن که سال بعد به آرزوی وزن ایده آل خودت برسی. حالا می خواهم برای شما داستان کاهش وزن دختر نوجوانی را بیان کنم. پس با من باش. متشکرم

دریافت رژيم آلکالین ـ رژيم قلیایی

معمولا تغییر سخت است و تقریبا بیشتر انسان ها در مقابل تغییر مقاومت می کنند. ولی هستند کسانی که به راحتی شروع می کنند. در این میان کمتر از یک ماه قبلاز نوشتن این مطلب دختر خانم ۱۵ ساله ای به من پیام دادند که می خواهند رژیم بگیرد آیدین ۸۶ کیلو بود و قد نسبتا بلندی دارد.

او گفت مادرم قبلا حضوری نزد شما می آمده است و من شما را می شناسم. حالا خودم شرایط حضوری را ندارم.

دریافت رژيم آلکالین

قبل از صبحانه و بعد از اجابت مزاج خود را وزن کنید.

او مشخصات خود را ارسال کرد و با توجه به آنها برایشان  دریافت رژيم آلکالین ـ رژيم قلیایی تنظیم کردم. اول احساس من این بود که این دختر خانم نوجوان به احتمال زیاد نمی تواند ادامه دهد. ولی او در چند جلسه ثابت کرد که اراده قوی و موثری دارد.

خرید رژيم لاغری

با توجه به اینکه خیلی ها قصد لاغری دارند ولی در مرحله عمل که قرار می گیرند بهانه هایی برای خودشان درست می کنند. مثلا می گویند:

  • از ماه بعد شروع می کنم
  • انگیزه برای لاغری ندارم
  • من همیشه در رژيم لاغری شکست می خورم
  • خانواده ما همشون چاق هستند
  • چاقی من ارثی است
  • قیمت دوره لاغری خیلی زیاده
  • تا با همسرم مشورت کنم

ولی آیدین گویا اهل این بهانه ها نبود و خرید رژيم لاغری را انجام داد. گویا کم کردن وزن برای وی از بهانه ها قوی تر بود که خرید رژيم را انجام داد. پس از یک هفته که از تنظیم رژيم غذایی به او نوبت داده بودم گزارش داد و یک کیلو کاهش وزن داشت. من نیز از این موضوع خیلی خوشحال شدم.

نه فقط برای یک کیلو کاهش وزن وی بلکه بیشتر برای ادامه دادن رژيم لاغری او خرسند بودم. معمولا کسانی که وزن کم می کنند خیلی خوشحال می شوند. ولی من نیز بعنوان رژيم درمانگر از کاهش وزن مخاطبان خودم خیلی خرسند و شادمان می شوم.

رژيم آلکالین یا قلیایی چیست؟

به نظر می رسد رژیم آلکالین یا قلیایی یکی از بهترین رژيم های لاغری باشد. شاید بپرسید چرا بهترین رژیم لاغری رژیم آلکالین است؟ به دو علت یکی اینکه خیلی ساده و راحت است. دوم اینکه سرعت کاهش وزن سریع و زیادی دارد. این رژيم لاغری بر این اساس استوار است که بیشتر از غذاهای قلیایی یا آلکالین استفاده می شود.
یعنی حدود ۸۰ درصد از غذاهای قلیایی یا آلکالین و فقط حدود ۲۰ درصد غذاهای اسیدی دریافت می شود. شما را دعوت می کنم که فیلم آموزشی رژيم آلکالین یا قلیایی را تماشا نمایید.

چرا رژيم قلیایی یکی از بهترین رژيم های لاغری است؟

  1. خیلی ساده و راحت است
  2. بیشتر از غذاهای قلیایی و لاغر کننده استفاده می شود

ph بدن و چاقی

اگر ph بدن اسیدی شود آن شخص چاق می شود. خواهش می کنم یک خودکار و یک دفتر بردارید و یک خط افقی روی آن بکشید. این خط را از صفر تا ۱۴ شماره گذاری نمایید. حالا وسط آن بی شک عدد ۷ می باشد.
زیر عدد ۷ ناحیه اسیدی و چاق کننده و بالای آن ناحیه آلکالین یا قلیایی و لاغر کننده است. ph  بدن آیلین زیر ۷ بود. یعنی هر کسی که اضافه وزن و یا چاقی دارد این شرایط را دارد. وقتی پ هاش بدن زیر عدد ۷ باشد مستعد چاقی و اضافه وزن است. تا اینجا از شما تشکر می کنم که به ادامه مقاله توجه دارید.

چرا ما چاق می شویم؟

چرا ما چاق می شویم؟

اگر شخصی بیشتر از غذاهای اسیدی بخورد، بدن وی اسیدی شده و چاق می شود. در اینجا این نکته اهمیت دارد که بگوییم:‌

اسید یعنی سم و بدن سم را دوست ندارد. غذاهای اسیدی زیاد مسبب اسیدی شدن بدن می باشند. از طرفی سیستم ایمنی دوست ندارد که ما بیمار شویم  و آن سم ها را دفع می کند. دفع این سم ها از راه ادرار و عرق و غیره صورت می گیرد.

تعجب نکنید: چاق شدن در واقع یک دفاع هوشمندانه بدن برای حفظ سلامتی است. یعنی اینکه حتی اضافه شدن چربی بدن یک نوع دفاع بدن است.

چاق شدن در واقع یک دفاع هوشمندانه بدن برای حفظ سلامتی است. یعنی اینکه حتی اضافه شدن چربی بدن یک نوع دفاع بدن است. حالا بقیه مطلب را توجه بفرمایید.
ولی تا کی؟ دیگر بدن خسته می شود و نمی تواند آن سم و اسیدها را دفع کند. در اینجا یک تصمیم دیگر می گیرد و آن نکته اساسی این است که چربی را زیاد می کند و آن اسیدها را در بافت چربی ذخیره می نماید. این آغاز و شروع چاق شدن است.

خرید رژيم آنلاین

خرید رژيم غذایی آیدین از طریق همین سایت لاغرفیت و از قسمت فروشگاه صورت گرفت. او با خرید رژيمی دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی توانست به سرعت و سلامت لاغر شود. در این دوره به آیدین آموزش لاغری داده شد.

شاید سوال کنید آقای مردانی مگر آیدین یا هر شخص دیگری که چاق است به آموزش نیاز دارد؟ در پاسخ می گویم «بله لاغر شدن به آموزش و مهارت نیاز دارد.» بعنوان مثال آشپزی به یادگیری نیاز دارد.

رانندگی و کامپیوتر نیز به آموزش و مهارت نیاز دارند. معمولا هر هنری آموزش خاص خودش را طلب می کند. خرید رژيم لاغری نیز به همین علت است که در طول سه ماه به شخص آموزش لاغر شدن داده شود. همچنین در طول سه ماه آموزش نیز میزان قابل توجهی نیز از وزن او کم می شود.

دختر نوجوان داستان ما هر روز یک آموزش خاصی در رابطه با کاهش وزن یاد می گرفت. وقتی خودش را وزن می کرد از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید. او می گفت تمام لباس هایم به من گشاد شده و نیاز است آنها را تنگ کنم. حتی این حس خوب آیدین به من نیز منتقل می شد.

دریافت رژيم آلکالین در هفته دومی

رژیم لاغری برای هفته دوم او را نیز نوشتم. اگر بخواهید بدانید که رژيم آیدین چگونه بود می توانم به بطور خلاصه و شرح ذیل برایتان بگویم: اینکه دقیقا دریافت رژيم آیدین به چه صورتی است ممکن است با رژيم لاغری شما متفاوت باشد ولی کلیاتی را می توانم برای شما بازگو کنم.

صبحانه:

آیا می دانید نخوردن صبحانه باعث چاقی می شود؟ بله به نظر می رسد وقتی شخصی صبحانه را حذف کند، قند خون وی کاهش یافته و در وعده بعدی تلافی و جبران مافات را می کند. اگر سوال کنید آقای مردانی بهترین صبحانه چیست؟ می گویم به نظر من صبحانه ایرانی، صبحانه مناسبی بوده که هم از نظر کالری و هم از نظر احساس سیری بهتر است.

ناگفته نماند که صبحانه به صورت عمومی نبود و مقدارهای هر کدام از مواد غذایی را با توجه به وزن و مشخصات او تنظیم کردم. البته گاها در رژيم غذایی برای لاغری می توان یک قاشق عسل هم بخورید. این صبحانه هم قدرت این را دارد که او را تا ظهر سیر نگه دارد و هم اینکه بهره هوشی وی را افزایش دهد.

نکته ای که قبل از میان وعده می خواهم به شما بگویم کمی مهم بوده و در کاهش وزن تاثیر گذار می باشد. می پرسید چه نکته ای؟ فروش رژيم لاغری و یا خرید رژيم لاغری به معنای لاغر شدن نیست. کمی راجع به این موضوع توضیح می دهم.

فروش رژیم لاغری

اینکه شخصی بخواهد برای لاغری از سایت های مختلف فروش رژيم لاغری، یک رژيمی بگیرد و فقط با آن لاغر شود بعید به نظر می رسد. معمولا بیش از 90% از این رژيم ها در همان ده روز اول شکست می خورد.

شاید تعجب کنید ولی گفته بالا یک واقعیت است و هر شخصی که می خواهد لاغر شود باید قواعد بازی لاغری را یاد بگیرد. اگر راهکارهای لاغری را ندانیم چگونه می توانیم لاغر شویم؟ متاسفانه باید بگویم حتی کسانی که رژيم لاغری رایگان و یا رژيم آنلاین رایگان تهیه می کنند از این قاعده مستثنی نیستند.

پس خرید رژیم غذایی مرحله اول بوده و پشتیبانی آن محصول لاغری نیز در مرحله دوم و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

میان وعده ها:

برای بعضی میان وعده مثل نان شب واجب است. من خودم که مشاور تغذیه هستم هیچ علاقه ای به میان وعده ندارم. نه اینکه از چاق شدن می ترسم، نه. سه وعده اصلی را که می خورم نیاز به میان وعده ندارم.

برای میان وعده می توانید از بیکوییت با چای استفاده نمایید و یا میوه بخورید. گر چه میوه مورد پسندتر می باشد. با توجه به مشخصات وزن، قد، سن و جنس حتی میزان مصرف میوه نیز متفاوت است. اما بطور عمومی می توانید روزی چند واحد میوه بخورید.

(مثلا هر واحد میوه می شود: یک عدد سیب متوسط یا پرتقال، یک برش هندوانه یا طالبی و خربزه، یک خوشه انگور و غیره)

اگر شما می خواهید برنامه رژيم لاغری رایگان را داشته باشید نمونه رژيم رایگان را مطالعه کنید.

ناهار برای رژیم آلکالین

یک پیاله ماست و سالاد به میزان دلخواه همراه پلو و حتی خورش کم چرب. او با این غذا کاملا سیر می شد  ولی چون کالری این غذا از مقدار مورد نیاز وی کمتر است سبب لاغر شدن وی نیز می شود.
چون کالری این مقدار ناهار کم است از چربیهای ذخیره وی مصرف و باعث لاغری او شده است. عده ای به دنبال برنامه رژيم لاغری یک ماهه رایگان هستند اما اگر شخصی ۲۰ کیلو یا بیشتر وزن اضافه دارد نمی تواند در برنامه رژيم یک ماهه را داشته باشد.

پیشنهاد می کنم رژيم کانادایی را مطالعه کنید. کافی است روی رژيم کانادایی کلیک نمایید.

شام دریافت رژيم آلکالین

برخی ها به دنبال حذف شام برای لاغر شدن خود هستند. بعید به نظر می رسد با حذف یک وعده شام یا ناهار و یا صبحانه بتوانند به وزن دلخواه خود برسند. وعده شام تقریبا مثل وعده ناهار بود با این تفاوت که میزان پلو خورش تقلیل می یافت. با خوردن این شام به راحتی می توانست بخوابد و در خواب احساس گرسنگی نکند.

حد اقل کاهش وزن در دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی ۱۰ کیلو می باشد

ولی با تلاش و ادامه کار این کاهش وزن به ۲۰ کیلو و حتی بیشتر هم می رسد.

دو کیلو کاهش وزن در یک هفته

دو کیلو کاهش وزن در یک هفته

خوب بخورم تا خوب بپوشم درسته؟ نظر شما چیه؟

وقتی گزارش کار خود را در هفته دوم دادند متوجه شدم که دو کیلو کم کرده است. او دختر توانمند و با انگیزه ای می باشد. هفته اول یک کیلو و هفته دوم هم دو کیلو کاهش وزن داشتند. یعنی در دو هفته سه کیلو لاغری در دو هفته عالی است. هفته سوم هم یک کیلوی دیگر وزن کم کردند و در مدت حدود ۲۱ روز و کمتر از یک ماه ۴ کیلو لاغر شدند. هم اکنون که مشغول نوشتن این مقاله دریافت رژیم هستم، در هفته چهارم دریافت رژيم آلکالین خود هستند.

هدفی که برای آیدین ترسیم کرده ایم این است که به وزن 60 کیلو برسد. یعنی حدود 26 کیلو وزن کم کند. مسیر کاهش وزنی که او در آن است لذت بخش است یعنی محرومیت از غذا در برنامه او وجود ندارد و با تکنیک های لاغری و روانشناسی لاغری مسیر لاغری برایش لذت بخش است.
خوشبختانه در هر جلسه موفق عمل می کنند و با دست پر شروع می نمایند. اگر آیدین توانسته، پس شما هم می توانید. شما دوست عزیز می توانید خیلی سریع تصمیم گرفته و اقدام کنید. یک بار برای همیشه این کار را برای خودتان انجام دهید.

دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی

چند مزیت برنامه رژيم لاغری لاغرفیت به شرح زیر می باشد:
۱-لاغری سریع طبق اصول علمی بدون بازگشت
۲-عدم بازگشت وزن با رعایت اصول لاغرفیت
۳-افزایش قدرت حافظه
۴-عدم چروک و تیرگی پوست
۵-شفافیت و لطافت پوست
۶-نداشتن گرسنگی شدید برای لاغری
۷-عدم ریزش مو
۸-رسیدن به سلامتی کامل
۹-در دسترس بودن مواد غذایی برنامه
۱۰-ارزان بودن مواد غذایی برنامه رژيم
و مواردی دیگر

حد اقل کاهش وزن در دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی ۱۰ کیلو می باشد ولی با تلاش و ادامه کار این کاهش وزن به ۲۰ کیلو و حتی بیشتر هم می رسد. می توانید هم اکنون روی دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی آنلاین  را از فروشگاه وبسایت لاغرفیت تهیه و ثبت نام و رژيم آلکالین یا قلیایی خود را دریافت نمایید. متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2  +  8  =