رژيم قلیایی

درمان کبد چرب گرید1، گرید2 و گرید3 (رژيم قلیایی)

درمان کبد چرب گرید1، گرید2 و گرید3 (رژيم قلیایی)

درمان کبد چرب گرید1، گرید2 و گرید3 (رژيم قلیایی) عنوان این محتوا است. من محمود مردانی مشاور تغذیه می خواهم تجارب خودم را برای درمان کبد چرب با رژیم غذایی را در اختیار شما بگذارم. در سایت لاغر فیت به این نکته که برای کبد چرب چی نخوریم را گفته ام.

 احتمالا شما سوالاتی از این قبیل دارید:

  • درمان کبد چرب گرید 3 با طب سنتی امکان دارد یا خیر؟
  • لیست غذایی کبد چرب کدامند؟
  • تهیه غذای رژیمی برای کبد چرب به چه صورت است؟
  • صبحانه رژيمی برای کبد چرب کدام است؟

درمان کبد چرب با رژيم قلیایی

نزدیک های ظهر بود خانمی در محوطه بیمارستان نزد من آمد که همراه او تعداد خیلی زیادی برگه آزمایش و سونوگرافی بود. به من گفت این آزمایشها مربوط به همسرم می باشد. کبد چرب دارد آیا می توانید با رژيم قلیایی به ما کمک کنید؟.

درمان کبد چرب با رژيم قلیایی چگونه است؟ آنها پسر و دختر زیبا هم داارند. وقتی آنها را بررسی کردم به او گفتم بله خدا را شکر جای امیدواری هست.
عصر آنروز به همراه همسرشان به دفتر من آمدند.
ادامه داستان جذاب درمان کبد چرب ….

درمان کبد چرب گرید 1 ، گرید 2 و گرید 3 با رژيم قلیایی

مردی بلند قامت و ۱۸۰ سانتی متر با وزن ۱۰۸ کیلو و ۴۰ ساله مشخصات او بود رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون. رنگ او غیر طبیعی و زرد و همچنین شکم او درد می کرد. درست است که وزن وی زیاد است ولی بلند قد بودن وی چاقی او را مخفی می کرد.
رژيم قلیایی برای درمان کبدش تنظیم کردم و به او گفتم هفته آینده شما را ملاقات می کنم و حتما به من سر بزن. مدام می پرسیدند سوپ برای کبد چرب خوبه؟ ماهی برای کبد چرب خوبه؟ غذا برای کبد چرب چیه؟ بهترین شام برای کبد چرب چیست؟

گر چه من تمام وعده های غذایی مفید برای کبد چرب را برای آنها تنظیم کرده بودم و به آنها تاکید کردم اگر می خواهید کبد چرب شما خوب شود برنامه رژيم قلیایی را انجام دهید.

چرا کبد چرب می شود؟

خاصیت غذا دو گونه است غذاها یا اسیدی هستند و یا قلیایی. اگر انسان از غذای اسیدی بیشتر بخورد بدن وی اسیدی و اگر از غذای قلیایی بیشتر بخورد بدن قلیایی می شود. چون کبد انسان خاصیت قلیایی دارد  وقتی دریافت غذاهای اسیدی زیاد شود کبد با مشکل مواجه می گردد.
سیستم ایمنی بدن اسیدها را از راههای گوناگون مثل ادرار ، تنفس و غیره دفع می کند ولی چون این دریافت غذاهای اسیدی ادامه دارد‌ سیستم ایمنی بصورت هوشمندانه تصمصم دیگری می گیرد.

درمان خانگی کبد چرب
این تصمیم هوشمندانه برای محافظت از بدن این است که بافت چربی را در کبد زیاد می کند تا همان اسیدها یا سم ها را در آن ذخیره نماید و کبد را محافظت کند. با این روش آن اسید یا سم ها را برای بدن بی خطر می کند.
ولی متاسفانه کبد چرب شده است. درمان کبد چرب گرید1، گرید2 و گرید3 (رژيم قلیایی) درست برعکس مکانیسم بالا عمل می کند و باعث می شود چربی های کبد دفع شوند.

به راحتی شما می توانید در خانه خود با رژيم قلیایی کبد خود را درمان کنید. فرقی ندارد که کبد شما گرید یک باشد یا گرید دو یا گرید سه، مدت یک ماه برای درمان خود وقت بگذارید.

درمان کبد چرب گرید 3

هفته دوم به همراه همسر خود به مطب آمد و از نتیجه درمان کبد با رژيم قلیایی شگفت زده شده بود. درد کبد قطع شده و ۴ کیلو کاهش وزن در یک هفته را نیز نصیب خود کرده بود.

امید وی صد چندان شده و به درمان خیلی امید وار شده بود. برق شادی از چشمان همسرشان مشخص و آنها از خوشحال لبخند به لب داشتند. آنها قبلا دنبال متخصیص تغذیه برای کبد چرب بودند.

درمان کبد چرب گرید 2

بدون شک استفاده از غذاهای قلیایی عامل موثر در درمان کبد چرب گرید 3 به 2 ایشان می باشد. اگر بخواهید اطلاعاتی راجع به رژيم قلیایی دریافت کنید کافی است روی رژيم قلیایی کلیک نمایید. هفته دوم را هم خیلی عالی اجرا کردند و سپس مراجعه نمودند.
از سوالاتی که از ایشان پرسیدم متوجه اجرای خوب رژيم قلیایی برای درمان کبد چرب شدم.
درمان کبد چرب گرید 2 در هفته دوم صورت می گیرد .

درمان کبد چرب گرید 1

وقتی هفته سوم مراجعه نمودند به وی گفتم دیگر مشکلی ندارید و می توانید سونوگرافی کبد انجام دهید. هفته سوم درمان کبد چرب گرید 1 شما هم کامل شده و جای نگرانی نداریم.
ولی کار ما تمام نشده است و یک هفته چهارمی هم نیز خواهیم داشت .

 پاکسازی کبد چرب گرید 1 و 2 و 3 با رژیم قلیایی

درمان کبد چرب گرید 1 ، گرید 2 و گرید 3 با رژيم قلیایی

هنگام درمان

خیلی ها که کبدشان چرب است می گویند برای پاکسازی کبد چه بخوریم آیا خاکشیر برای پاکسازی کبد خوب است؟ پاکسازی کبد در طب اسلامی به چه شکل است؟

نکته اساسی این است که پاکسازی قوی کبد باید خاصیت قلیایی پیدا کند و با یک نوع غذا مثلا بهترین میوه برای پاکسازی کبد درمان نمی شود. در درمان کبد چرب با رژيم قلیایی از شش گروه ابر غذاها کمک می گیریم نه یک نوع ماده غذایی.

در هفته چهارم پاکسازی کبد با تغذیه و رژيم درمانی را انجام می دهیم. اگر در هر صورت درمان را انجام ندهید و یا اینکه آن را رها نمایید ممکن است دوباره به کبد چرب مبتلا اشوید .
یادتان باشد که کبد یک غده بزرگ و تک می باشد ناگفته پیداست که کبد تفریبا از تمام ارگانهای بدن حمایت می کند. حتما می دانید که کبد یدکی ندارد و باید هوشمندانه و بیرحمانه در جهت سلامت کبد خودتان بکوشید.
ایشان پس از یک ماه نتیجه سونوگرافی و آزمایش خود را آوردند و از اینکه کبدشان درمان شده بود بسیار خرسند و راضی بودند. خانم ایشان گفت (دکتر) از شما متشکرم  شما شادی و سلامتی را به خانواده ما هدیه کردید.

استخر و کبد چرب

به وضوح مشخص است که ورزش برای کبد چرب بسیار مفید است حتی استخر و کبد چرب هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند. ورزش شما می تواند استخر یا پیاده روی یا باشگاه و یا هر ورزشی که دوست دارید باشد.
هنگامی که ورزشی را دوست دارید‌ آنرا انجام می دهید این کار باعث لذت شما شده و دوباره آنرا تکرار خواهید کرد. بهترین ورزش برای کبد چرب ورزشی است که ضربان قلب را به ۱۲۰ برساند.

کبد چرب و کاهش وزن

یکی از دلایل کبد چرب می تواند چاقی باشد. کبد چرب و کاهش وزن جزو درمان به حساب می آیند. همان مرد جوان داستان ما نیز چاق بودند و در زمان درمان حدود ۱۰ کیلو کاهش وزن در یک ماه داشتند و لاغر شدند.
شما هم اگر وزنتان زیاد است نیاز است کاهش وزن دارید چرا که هر چقدر چربی بدن کم شود چربی کبد در مجموع کم می شود. البته ما این کار را برای شما انجام می دهیم و جای نگرانی نخواهید داشت.

بهترین و موثرترین روش درمان کبد چرب

دوست عزیزم اگر تا کنون همه راهها را برای درمان کبد چرب رفته اید و نتیجه نگرفته اید یک پیشنهاد ویژه برای شما دارم. تا حالا راهی را رفته اید تا به اینجا رسیده اید، اگر همان راه را بروید به کجا می رسید؟ باید کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید راه جدیدی را طی کنید که تا کنون نرفته اید تا درمان شوید. بهترین روش درمان و در مدت کم را می توانید با کلیک روی درمان کبد چرب با رژيم قلیایی در ۳۰ روز داشته باشید.
با این تصمیم هوشمندانه درمان می توانید از سلامتی لذت ببرید. یک نکته ضرورت دارد با شما در میان بگذارم و آن هزینه درمان کبد چرب با رژيم قلیایی در ۳۰ روز است.

هر چیزی در زندگی بهای خاص خودش را دارد.
شما باید تصمیم بگیرید پرداخت بهای مورد نظر به صرفه است یا خیر.
راجع به دو بها تصمیم بگیرید:
۱-هزینه ریالی و مشاوره
۲-هزینه وقت که برای سلامتی خودم. آیا پرداخت این مبلغ برای کبد چرب میرزه یا خیر.
متشکرم محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  62  =  69