لاغری

کاهش وزن سریع در یک ماه (لاغرفیت)

مواد غذایی اسیدی چاق کننده

کاهش وزن سریع در یک ماه (لاغرفیت) آيا دست یافتنی است؟ من‌ (محمود مردانی) مشاور تغذیه هستم. می خواهم در این مطلب در سایت لاغرفیت به این موضوع بپردازیم که کاهش وزن در یک ماه به چه صورتی است. خیلی ها به دنبال کاهش وزن در یک هفته هستند برخی هم رژیم لاغری 20 کیلو در یک ماه  را می خواهند. ولی باید بگویم کاهش وزن اصولی در یک ماه شرایط خاص خودش را دارد.

کاهش وزن سریع در یک ماه (لاغرفیت)

کاهش وزن سریع در یک ماه

 

کاهش وزن سریع در یک ماه معمولا برای کسانی است که خیلی برای کاهش وزن خود عجله دارند. بعضی ها به خودشان قول می دهند که از شنبه شروع به کاهش وزن می کنم ولی شنبه ای که مد نظر آنهاست هرگز نمی آید. وقتی انسان قصد تغییری دارد مغز مقاومت می کند و بهانه ها جلو می آیند.

بهانه های مغز برای کاهش وزن:

  • امروز ناهار یک غذای خوشمزه داریم
  • یک شب که عیبی نداره
  • در وعده بعدی کم می خورم .
  • امشب میهمانیم
  • انشاءالله بعد از میهمانی
  • از فردا شروع به رژیم می کنم
  • امروز جشن تولد داریم
  • مکه میشه در جشن تولد کیک نخورم؟
  • این وعده ایرادی نداره هرچی بخورم
  • بعد از این وعده شروع می کنم
  • حتما رژیم می گیرم و لاغر می شوم

این دلایل و دلایلی از این قبیل بهانه هایی هستند که کاهش وزن سریع در یک ماه را مدام به تعویق می اندازند و باعث می شوند که شما لاغر نشوید.

هنگامی که تصمیم می گیرید کاهش وزن در یک ماه را شروع کنید مغز شما شروع به بهانه گیری می کند

کاهش وزن در یک ماه

اگر چه می توان با کاهش وزن در یک ماه به نتیجه خوبی برسید ولی ممکن است به وزن دلخواه خودتان در یک ماه نرسید. مثلا شخی که ۸۵ کیلو وزن دارد نمی تواند در یک ماه ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشد. تصمیم بگیرید که یک بار برای همیشه من می خواهم لاغر شوم و با اراده تصمیم می گیرم کاهش وزن خودم را شروع کنم و در یک ماه سریع لاغر شوم. رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه را انجام دهید. البته کاهش 5 کیلو در یک ماه نیز خیلی خوب است.

می توانید فیلم آموزشی دوره یک ماهه رژيم قلیایی را در وب سایت آپارات ببینید. فقط روی دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی کلیک فرمایید.

راههای کاهش وزن اصولی

از راههای کاهش وزن اصولی می توان اقدام سریع برای کاهش وزن و غلبه بر مغز را نام برد. برای غلبه بر مغز شما در زیر نمونه ای از یک خانم روانشناس می آورم:

خانم مل رابینز می گوید: وقتی تصمیم گرفتید فقط مدت 5 ثانیه وقت دارید که آن کار را شروع کنید. اگر در آن 5 ثانیه شروع نکردید آن کار به یک دغدغه فکری منجر می شود و یک پرونده باز در ذهن شما ایجاد می کند. این فکر و پرونده باز دائم شما را اذیت می کند.

همین وزنی که شما را اذیت می کند یک پرونده باز است که مدام به فکر آن هستید. حتی هنگامی که از خواب بیدار می شوید و جلوی آینه می روید حس خوبی ندارید. هنگامی که می خواهید بنشینید یا بلند شوید یا لباس بپوشید به فکر اضافه وزن خود هستید.

کاهش وزن سریع در ۵ ثانیه

کاهش وزن سریع در ۵ ثانیه

مطمئن هستم که هم اکنون یک سوال بزرگی در ذهن شماست و می پرسید آقای مردانی مگر کاهش وزن سریع در پنج ثانیه هم امکان دارد؟ شما درست می گویید هیچ شخصی در ۵ ثانیه لاغر نشده است. منظور من تصمیم و اقدام برای کاهش وزن در ۵ ثانیه می باشد.

ولی می توانید در مدت ۵ ثانیه بنویسید از دست وزنم خسته شدم چیکار کنم لاغر بشم؟ چی نخورم لاغر شم؟ چی بخورم لاغر شم؟ یعنی یک

اقدام اصولی برای کاهش وزن خود انجام دهید. همین

پس اگر با خود قرار گذاشتید که لاغر شوید و کاهش وزن سریع در یک ماه داشته باشید تا 5 بشمارید و کاری در راستای کاهش وزن خود شروع کنید.

استاندارد کاهش وزن در یک ماه

آيا می دانید حداکثر کاهش وزن مجاز در یک ماه چقدر است؟ در کتاب های علوم تغذیه عنوان شده است که حداکثر کاهش وزن در یک ماه از ۲ تا ۴ کیلو است. گر چه می توانید با استفاده از رژيم کاهش وزن اصولی از این مقدار بیشتر وزن کم کنید.

من (محمود مردانی) مشاور تغذیه برای کاهش وزن مراجعانم کاهش وزن بیشتر از مقدار ۲ تا ۴ کیلو در یک ماه را انجام می دهم. البته تمام نیازهای حیاتی و نیازهای سلولی آنها را نیز در نظر می گیرم.

استاندارد کاهش وزن در یک ماه را با توجه به برنامه غذایی متنوع، متعادل و متناسب در نظر گرفته و سرعت کاهش وزن را نیز افزایش می دهم. مقاله کاهش 10 کیلو در یک ماه را مطالعه نمایید.

یک روز هم زودتر به وزن ایده آل خود برسید برای شما بهتر است. همین الآن شروع کنید.

کاهش وزن سریع در یک ماه و لاغری صورت

لاغر نشدن صورت در کاهش وزن

بیشتر خانم ها و آقایانی را دیده ام که خودشان رژیم می گیرند و کاهش وزن دارند. اینها خود درمانی می کنند جالب است بدانید که ضرر این دوستان حتمی است. چرا که صورتشان لاغر، تیره، چروک و پیر می شود.

در کاهش وزن سریع در یک ماه و یا هر کاهش وزنی دیگر بایستی به سمت جوانی و نشاط برویم و نباید صورت لاغر نشود. درصد کمی نیز که صورت گردی دارند، دوست دارند که صورتشان لاغر شود. ولی در کاهش وزن تازگی و طراوت پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

البته کاهش وزن در یک ماه می توانید حداکثر لاغری صورت را 7 درصد داشته باشیم. یعنی فقط صورت 7 درصد لاغر شود نه بیشتر.

جالب است بدانید برای مراجعان خودم راه کار ها و شرایطی ایجاد می کنم که لاغری صورت حتی کمتر از 7 درصد باشد و اصلا محسوس نباشد. حتی فاکتورهای دیگری را لحاظ می کنم که علاوه بر اینکه صورت لاغر نشود. در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی نیز صورت لطیف تر، جوان تر و جذاب تر شود. معمولا کسانی که در این دوره شرکت کرده اند به این موضوع اشاره می کنند.

در کاهش وزن سریع در یک ماه چکار کنیم صورتمان لاغر نشود

لاغر نشدن صورت در لاغری

مشکل دوستانی که خودشان لاغر می کنند این است که: از میوه ها و سبزیجات کم استفاده می کنند. این مسئله خود سبب لاغری صورت آنها می شود.

پس در کاهش  وزن سریع در یک ماه نیاز است که از گروه میوه ها روزانه 3 تا 4 واحد بخورید. از گروه سبزیجات و سالاد در هر وعده 2 تا 3 لیوان استفاده نمایید. این کار باعث می شود که یک لاغری و کاهش وزن خوبی داشته باشید و صورت شما لاغر نشود. حتما دقت کنید.

در کاهش وزن و لاغری این یک نکته خیلی کلیدی و اساسی است. استفاده از مواد غذایی قلیایی باعث می شوندکه صورت شما لاغر نشود. کاملترین لیست غذاهای قلیایی را از سایت لاغرفیت مطالعه نمایید.

در کاهش وزن سریع در یک ماه شکم و پهلو چطور لاغر می شود؟

زمانی که شخصی به هر علت چاق شود و یا حتی اضافه وزن داشته باشد اول شکم و پهلوی وی چاق می شود. یعنی نزدیک به 50 در صد (۴۳ درصد) از تجمع چاقی در ناحیه شکم و پهلو تجمع می یابد. خبر خوب اینکه شخصی هم که تصمیم به لاغری بگیرد بیشتریی کاهش وزن وی از همین دو ناحیه است. یعنی حدود 43 درصد سوخت چربی از ناحیه شکم و پهلو می باشد. پس در لاغری شکم و پهلو در یک ماه بیشترین کاهش وزن از ناحیه شکم و پهلوها صورت می گرید.

آیا می توان سرعت کاهش وزن را سرعت داد. من برای بیمارانم در کاهش وزن سریع در یک ماه به این وضعیت ظاهر اهمیت نیز خیلی می دهم. چرا که برای خود بیمارانم نیز لاغری شکم و پهلو از اهمیت خاصی برخوردار است. اغلب اشخاصی که برای لاغری اقدام می کنند برای این دو ناحیه یعنی لاغری شکم و پهلو مراجعه می نمایند.

در کاهش وزن سریع در یک ماه از چه داروهایی استفاده نماییم ؟

اگر بخواهیم به صورت علمی به مقوله کاهش وزن بپردازیم می گوییم سه فاکتور اساسی در کاهش وزن موثرند:

  1. اراده برای کاهش وزن
  2. رژیم برای کاهش وزن
  3. ورزش برای کاهش وزن

دارو درمانی برای لاغری در قسمت رژیم درمانی قرار دارد و به رژیم گیرنده کمک می کند. یعنی در رژيم کاهش وزن دارو سرعت چربی سوزی را بالا می برد.

لاغری شکم و پهلو با قرص اسلیم کوئیک

یکی از بهترین داروهایی که باعث لاغری شکم و پهلو می شود قرص اسلیم کوئیک است. این قرص از عصاره سه گیاه که خاصیت قلیایی دارند تشکیل شده است.

سه گیاه قلیایی لاغر کننده اینها هستند:

  • زیره
  • چای سبز
  • کرفس

قرص اسلیم کوئیک چند عملکرد خاص دارد:

  1. ضد اشتها است
  2. چربی سوز است
  3. موثر روی شکم و پهلو است
  4. دارای خاصیت قلیایی است

البته کسانی که کم کاری تیروئید دارند نمی توانند از این قرص استفاده کنند چون منع مصرف دارد. گر چه زیر نظر کارشناس و مشاور تغذیه مدت کمی می توانند از آن استفاده کنند.

چاقی شکم و پهلو

احتمالا این تا درخواست من شاید برای شما کمی سخت باشد ولی از حالا توجهی به شکم و پهلوی خود نکنید. چون به هر چیزی که توجه کنیم به آن انرژی می دهیم واقعا از شما می خواهم توجه درگیر خود را از ناحیه شکم و پهلوی خود بردارید. اندام خودتان را دوست داشته باشید و به سمت لاغری پیش بروید.

من خودم شاهد بوده ام خانم هایی به علت چاقی شکم خود گریه می کنند. آیا با این کار به لاغر شدن شکم و پهلو کمکی می کنند؟ شما هم حتما شاهد این موضوع چاقی شکم و پهلو بوده و یا هستید.

کاهش وزن سریع در یک ماه و ورزش:

ورزش یک علم بسیار گسترده است و بهترین ورزشی که می توانم به شما توصیه نمایم ورزش شکم و پهلوی خاص است. این ورزش خاص همان دراز نشست می باشد ولی با دراز نشست معمولی فرق دارد. طرز صحیح این ورزش چنین است:

لطفا به پشت و رو به طرف اسمان روی زمین بخوابید و پاهای خود را روی صندلی یا بالش قرار دهید. باست دقیقا به مبل می چسبد و زانوها حالت خمیده و قائمه به خود می گیرند. مدت 5 دقیقه دراز و نشست انجام دهید. اگر جدا جدا باشد بهتر است. مثلا 5 دقیقه را به 5 تا یک دقیقه ای تبدیل کنیم. این روش خیلی موثر تر است.

بهترین کاهش وزن در یک ماه

آیا تا کنون با خود خلوت کرده اید و به این تنیجه رسیده اید که بهترین کاهش وزن در یک ماه چیست؟ اگر این کار را نکرده اید همین الآن برای خود وقت بگذارید و به نتیجه مطلوبی برسید. اینکه همیشه رژيم لاغری بگیرید و دوباره شکست بخورید فقط اعفماد به نفس شما آسیب می بیند.

اگر تمام راه های کاهش وزن را امتحان کرده اید و نتیجه مطلوبی نگرفته اید دوره یک ماهه رژيم قلیایی را نیز امتحان کنید. خیلی ها توانسته اند با این دوره به وزن دلخواه خودشان برسند. شما هم می توانید. همین الآن اقدام کنید.

متشکرم محمود مردانی وب سایت لاغرفیت

2 نظر در “کاهش وزن سریع در یک ماه (لاغرفیت)

  1. واقعا رژیم قلیایی راحت وسریع وزنتو پایین میاره مثل من در 8ماه 44کیلو کم کردم

    1. محمود مردانی گفت:

      درود بر شما سرکار خانم حدادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1  +  3  =