رژیم لاغری

بهترین رژیم لاغری هفته ای 2 کیلو چیه؟ (برنامه کامل)

چگونه در یک هفته 2 کیلو لاغر شویم

بهترین رژیم برای ۲ کیلو لاغری در یک هفته چیه؟ چگونه در یک هفته ۲ کیلو لاغر شویم؟ آیا رژیم ۲ کیلو لاغری در یک هفته امکان پذیره یا نه؟ آقای دکتر مردانی برنامه رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو وجود داره اصلا؟ من برای رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو چکار باید انجام بدم؟ این دست سوالات در سایت لاغرفیت از بنده زیاد پرسیده میشه که در ادامه به آنها پاسخ میدم. اگر شما هم می خواهید بدانید رژیم لاغری ۲ کیلو در هفته واقعیت دارد یا نه، حتما تا انتها همراهم باشید.

چگونه در یک هفته ۲ کیلو لاغر شویم؟ (رژیم ۲ کیلو در هفته)

 

چگونه در یک هفته 2 کیلو لاغر شویم

دوست عزیز سلام، باید بگم که ۲ کیلو لاغری در یک هفته به راحتی امکان پذیر است.

اگر فردی موفق به کم کردن دو کیلو در یک هفته شده پس شما هم می توانید آن را انجام دهید

حالا به جای اینکه ذهنتان را مشغول سوال چگونه در یک هفته ۲ کیلو لاغر شویم کنید خوب حرف های من را بخوانید تا این کار و عملی انجام بدیم.

خاطره ای از یکی از مراجعینم درباره کم کردن دو کیلو در یک هفته

دختر خانم ۱۵ ساله ای که همراه مادر و برادرش به من مراجعه کردند، در مدت یک هفته حتی ۳ کیلو لاغر شدند.

در بدو ورود وزن وی ۹۴ کیلو بود. ایشان خیلی از وزن خود ناراضی بودند و استرس زیادی داشتند. خانواده وی نیز نگرانی خودشان را نمی توانستند مخفی نمایند و مدام می گفتند:

فاطمه خیلی چاق شده و هیچ فعالیتی ندارد.

وظیفه من این بود که آنها را آرام کنم. ولی فاطمه متوجه نشود. به مادر و برادر فاطمه گفتم: بله متوجه هستم شما اجازه بدهید من کمکش کنم.

خدا را شکر توانستم یک تعامل خوب با همه آنها داشته باشم و برادر وی که بزرگتر از او بود و مادرش را متقاعد کنم و کارم را شروع نمایم همچنین توانستیم بیش از ۲ کیلو لاغری در یک هفته را برای فاطمه رقم بزنیم.

این کار با رژیم قلیایی راحت تر هم انجام می شود، برای آشنایی بیشتر با موضوع رژیم آلکالاین یا همان رژیم قلیایی پیشنهاد می کنم مطلب تعریف رژیم قلیایی چیست را حتما در لاغر فیت مطالعه کنید.

چگونه هفته ای دو کیلو لاغر شویم؟؟؟ بله، رژیم ۲ کیلو در هفته حقیقت دارد

 

رژیم 2 کیلو در هفته

با توجه به قد و سن و وزن و میزان فعالیت وی یک برنامه غذایی برایشان تنظیم کردم چون اینکه چگونه در یک هفته ۲ کیلو لاغر شویم به موضوعات زیادی مربوط می شود. در ضمن این برنامه غذایی شامل تمام گروه های غذایی می باشد.

البته خیلی از مردم فکر می کنند که این دختر خانم نباید چیزی بخورد، تا لاغر شود. خانواده وی نیز چنین نظری داشتند.

اما این در مورد رژیم لاغری هفته ای دو کیلو صدق نمی کند!

آنها می گفتند : فاطمه خیلی غذا می خوره. شما بهش بگید که نخوره و یک رژیم غذایی سخت برایش بنویسید.

این دیدگاه (نخور) غلط است و من کار خودم را انجام دادم چون کم کردن دو کیلو در یک هفته با نخوردن ممکن نیست

پس یادتان باشد، رژیم 2 کیلو در هفته شامل عذاب کشیدن و نخوردن غذا نیست، بلکه باید هوشمندانه غذا میل کنید تا موفق شوید.

برنامه رژیم غذایی برای لاغری هفته ای ۲ کیلو

برنامه رژیم غذایی برای لاغری ۲ کیلو در هفته باید بصورت متنوع و متناسب با شرایط و وزن شخص صورت بگیرد. برنامه غذایی وی حاوی تمام غذایی و مملو از ویتامین ها و املاح بود.

یک ویژگی برنامه رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو برای مراجعین من این است که:‌

برنامه کم کردن دو کیلو در یک هفته که من تنظیم می کنم، از غذای خودشان بیشتر است و معمولا همه تعجب می کنند

درست است که مقدار این برنامه غذایی بیشتر است، ولی میزان کالری آن کمتر می باشد و این مقدار کالری و انرژی از چربی های ذخیره بدن وی تامین می شود و وی را لاغر می کند.

پس می بینید در رژیم ۲ کیلو در هفته نیازی به ممارست و سختی نیست، فقط باید به مشاور تغذیه آنلاین یا حضوری خود اطمینان داشته باشید.

از طرفی انجام دقیق رژیم لاغری هفته ای دو کیلو به هیچ وجه دشوار نیست، بلکه باید انگیزه کافی برای انجام آن را در خود ایجاد نمائید!

پیشنهاد لاغر فیت : کاهش ده کیلو در یک ماه

حتما سری به دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی بزنید، این دوره ویژه شماست که با آن می توانید به اندام دلخواهتان برسید. ۳۰روز و ۳۰ تکنیک کاربردی دارد. 

بخش های تشکیل دهنده برنامه رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو

برنامه رژیم لاغری هفته ای 2 کیلو

برنامه رژیم لاغری هفته ای دو کیلو شامل:

  1. صبحانه
  2. میان وعده های رژیمی نقش زیادی در لاغری ۲ کیلو در هفته دارد
  3. ناهار
  4. عصرانه
  5. شام فراموش نشوند
  6. و آخر شب

بود. یعنی شش وعده که هم از غذا لذت ببرند و هم از کاهش وزن و لاغری ببرند.

رژیم غذایی برای لاغری هفته ای ۲ کیلو

با توجه به موارد بالا رژيم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته به شرح زیر می باشد. این رژيم غذایی بصورت عمومی است و برای شخص خاصی توصیه نمی شود. رژيم غذایی آنلاین یا هر نوع دیگر، باید برای هر شخص آن هم با توجه به شرایط خاص وی تنظیم شود.

یادتان باشد برای لاغری ۲ کیلو در هفته نیاز نیست سختی بکشید یا وعده غذای اصلی و میان وعده ها را حذف کنید.

شما باید هوشمندانه تغذیه کنید و پیش بروید

۱- صبحانه در برنامه رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو

اهمیت صبحانه خوردن چیست

لازم به ذکر است که برنامه ۲ کیلو لاغری در یک هفته ممکن است برای فاطمه لاغر کننده ولی برای شما چاق کننده باشد، چون وزن و قد و سن و میزان فعالیت شما نیز متفاوت است.

به همین دلیل پیشنهاد می کنم از برنامه غذایی اختصاصی خودتان استفاده کرده و آزمون و خطا را کنار بزارید، چون می تواند تبعات زیادی برایتان داشته باشد

پیشنهاد می کنم مطلب اهمیت صبحانه خوردن چیست را حتما در سایت رژیم غذایی لاغرفیت مطالعه کنید و برای دوستانی که صبحانه میل نمی کنند ارسال نمائید.

بهترین صبحانه برای رژیم ۲ کیلو در هفته چیست؟

بهترین میان وعده برای لاغری ۲ کیلو در هفته: یک واحد میوه نوش جان کنید. وقتی هم که کلاس می رود، می تواند میوه خود و یک لقمه نیز برای زنگ تفریح ببرند.

وعده صبحانه یک وعده مهم برای لاغری و کاهش وزن می باشد.

اول کار فاطمه اصلا صبحانه نمی خورد

ولی خوشبختانه شروع به خوردن صبحانه کرد. من از این موضوع خیلی خشنود هستم که مردم ما اینقدر خوب هستند و وقتی نکته اساسی که به آنها می گویم، اجرا می کنند.

یک خانم حدود ۴۰ ساله می گفتند: من تا حالا صبحانه نخورده ام ولی وقتی شما گفتید صبحانه متابولیسم بدن را افزایش می دهد، دارم صبحانه می خورم. نمی دانستم اینقدر تاثیر دارد. از شما متشکرم.

بهتر است مقاله برنامه صبحانه قلیایی برای لاغری را در سایت لاغر فیت مطالعه کنید.

۲- ناهار برای لاغری هفته ای دو کیلو

مصرف گوشت برای لاغری سریع وزن

در رژیم ۲ کیلو در هفته فاطمه، برای وعده ناهار یک وعده مفصل تنظیم کردم. این وعده و برنامه غذایی به شرح ذیل می باشد:

  • ماست یک پیاله ( داخل ماست حتما پونه بریزید. برای افزایش قد)
  • سالاد ۳ پیاله (ابلیمو، سرکه و آبغوره هم می توانید به اندازه دلخواه استفاده نمائید)
  • پلو ۲ کف گیر ( تعجب نکنید. بله ۲ کف گیر)

کلیپ دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی محمود مردانی را از سایت آپارات تماشا کنید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه کلیک نمایید. این دوره دارای ۳۰ فیلم آموزشی در رابطه با روانشناسی لاغری و همچنین رژيم قلیایی می باشد.

چندی پیش بانوی جوانی که با همسر خود مراجعه کرده بودند، آنها می گفتند: من فقط ۶  قاشق برنج می خورم و وقتی به وی گفتم که ناهار مجاز هستید ۱۵ قاشق برنج بخورید، تعجب کردند.

تعجب نکنید، یک ملاقه هم خورش از انواع خورش هایی که دوست دارید هم سهم شما می باشد. با این روش به راحتی ۲ کیلو لاغری در یک هفته را شاهد خواهیم بود.

۳- اهمیت وعده عصر برای ۲ کیلو لاغری در یک هفته

در وعده عصر بعنوان میان وعده ۲ واحد میوه. این میان وعده برای اینکه قند خون شما و فاطمه افت نکند، نیاز است. یادتان هست گفتم برای لاغری ۲ کیلو در هفته باید هوشمندانه تغذیه کنید.

اینجا همان جایی است که باید بدانید چکار می کنید و منظور من چیست!

البته این برنامه یک قدرت سیر کنندگی نیز دارد. شما از هر نوع میوه که دوست دارید می توانید ۲ واحد بخورید

لطفا با لذت بخورید. نوش جونتون. هم بخورید و هم شاهد لاغری هفته ای دو کیلو خود باشید. با اجرای دقیق این برنامه می بینید که کم کردن دو کیلو در یک هفته رویا نیست و شما در حال انجامش هستید.

به خاطر داشته باشید در مرحله اول باید برنامه رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو را در ذهنتان باور کنید تا بتوانید به آن دست پیدا کنید.

بدون آمادگی ذهنی به هیچ جایی نمی رسید. مثل هر کار دیگری، آمادگی ذهنی در اولویت قرار دارد.

بد نیست برای ایجاد تناسب اندام، مطلب لاغری شکم و پهلو با میوه را در سایت لاغر فیت هم مطالعه و بررسی کنید.

۴- نقش شام در رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو چیست؟

 

رژیم لاغری هفته ای دو کیلو

در رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو وعده غذایی شام به هیچ وجه حذف نمی شود، پس نگران نباشید.

چون خیلی از مراجعین من می گویند، با کم خوردن شام، خواب شبانه خوبی را تجربه نمی کنند. برای کم کردن دو کیلو در یک هفته نیازی به شام نخوردن نیست.

در وعده شام پلو  با یک خورش کم چرب. می گفتند:‌ مگه میشه؟ شب هم برنج بخورم؟؟؟ این سوال خیلی ها می باشد و شاید برای شما هم یک سوال مهم باشد که:‌

در دوره رژيم قلیایی هم در وعده ناهار و هم در وعده شام می شود برنج بخوریم؟‌ در جواب باید بگویم: بله می توانید هم در وعده ناهار و در وعده شام از پلو استفاده نمائید و حتی لاغر هم شوید.

فقط نیاز است به اندازه مصرف کنید و به اندازه بخورید. این یکی از رازهای کم کردن دو کیلو در یک هفته است

تمام مراجعین من به صورت حضوری یا در سایت لاغر فیت که بیش از ۴۰٫۰۰۰ نفر می باشند، از این ویژگی برخوردار بوده اند که در دو وعده هم می توانند برنج بخورند و لاغری و کاهش وزن را تجربه نمایند.

برنامه لاغری هفته ای دو کیلو شاید کمی عجیب باشد اما شدنی است، به شرطی که تمام و کمال با من همراه باشید و برنامه را اجرا نمائید.

۵- میان وعده آخر شب در رژیم لاغری هفته ای 2 کیلو

محمود مردانی در سایت مشاوره تغذیه لاغر فیت

اگر واقعا دنبال جواب این هستید که چگونه در یک هفته ۲ کیلو لاغر شویم، شما هم می توانید مثل فاطمه برای ۲ کیلو لاغری در یک هفته آخر شب یک واحد میوه بخورید.

اگر به دلایل مختلف مثل اینکه کارمند هستم و نتوانستم سهم میوه روز خودم را بخورم و یا به هر دلیل دیگر که در روز میوه نخوردید، می توانید آخر شب تمام سهم خود از میوه را به یکجا بخورید. البته توصیه بهتر این است که میوه را با معده خالی بخورید.

این کار یک مزیت دیگر هم دارد که تمام اعضای خانواده در کنار هم هستند و یک پرس میوه در کنار خانواده لذت بخش تر است.

پس رژیم لاغری ۲ کیلو در هفته به غیر از خودتان برای دیگر اعضای خانواده هم خوب است و با مشاهده عادت های غذایی خوبی که پیدا کرده اید آنها هم به مرور زمان از شما دنباله روی خواهند کرد.

اتفاقات بزرگ در رژیم ۲ کیلو در هفته

یادتان باشد که فقط بهترین رژیم برای ۲ کیلو لاغری در یک هفته چیه؟ مطرح نیست. چرا که به راحتی لاغر می شوید.

به بزرگی رژیم ۲ کیلو در هفته نگاه نکنید به این نگاه کنید که کم کردن وزن و رسیدن به اندام ایده آل چه تغییرات شگرفی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد.

وزن کمتر یعنی تحرک بیشتر، یعنی شادابی بیشتر، یعنی احساس سر زندگی و نشاط

من همیشه می گویم اگر کسی توانسته این کار را انجام دهد پس شما هم می توانید، حتی کم کردن دو کیلو در یک هفته که توسط بسیاری از مراجعین حضوری و غیر حضوری من انجام شده است.

کسی که در وزن ایده آل باشد و بتواند دقیقا برنامه رژیم لاغری هفته ای ۲ کیلو را اجرا نماید به احتمال بسیار زیاد از سلامت جسمانی برخوردار است، پس دیدتان را وسیع تر کنید تا برای انجام این رژیم غذایی انگیزه بیشتری داشته باشید.

دوست گرامی، برای تغییرات بزرگ اول باید از خودتان شروع کنید.

پیشنهاد من به شما: دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی

برای مشاهده محصولات لاغری و رژیم درمانی، به خصوص محصول لاغری با رژیم قلیایی در ۳۰ روز به بخش فروشگاه سایت لاغر فیت مراجعه نمائید.

در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی منتظر شما هستیم. این دوره مزایای زیادی برای شما دارد.

چند مزیت برنامه رژيم لاغری لاغرفیت به شرح زیر می باشد:

  1. لاغری سریع طبق اصول علمی
  2. عدم بازگشت وزن با رعایت اصول لاغرفیت
  3. افزایش قدرت حافظه 
  4. عدم چروک و تیرگی پوست
  5. شفافیت و لطافت پوست
  6. نداشتن گرسنگی شدید برای لاغری
  7. عدم ریزش مو
  8. رسیدن به سلامتی کامل
  9. در دسترس بودن مواد غذایی برنامه
  10. ارزان بودن مواد غذایی برنامه رژيم
  11. و مواردی دیگر

از شما بابت اینکه لاغرفیت را مطالعه می کنید متشکرم. محمود مردانی مشاور شما

متشکرم

محمود مردانی مشاور تغذیه آنلاین در سایت لاغرفیت

78 نظر در “بهترین رژیم لاغری هفته ای 2 کیلو چیه؟ (برنامه کامل)

  1. سیمین گفت:

    مقاله خیلی خوبی بود اما هنوز برای من باورش سخته که بشه هفته ای دو کیلو وزن کم کرد

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام و تشکر
      اراده. رژيم و ورزش سه فاکتور اساسی می باشند. اگر وقت ورزش ندارید می توانید در محل کار یا منزل کارهای شخصی خود را تندتر انجام دهید. یعنی کاری را پنج دقیقه تند تند انجام دهید وسپس استراحت کنید.
      این کار باعث می شود هم کارهایتان زود تمام شود و هم کالری بسوزانید.

    2. تسلیمی مرضیه گفت:

      برای منم سخته باورش اما دختر خاله من این کارو انجام داده اما نمیدانم با رژیم سایت لاغر فیت بوده یا نه

      1. محمود مردانی گفت:

        خانم مرضیه تسلیمی عزیز:
        با تشکر از نقطه نظر شما، ده کیلو کاهش وزن در یک ماه باید اصولی و علمی باشد که شخص دچار کمبود ویتامین و انرژي نشود. آفرین به دختر خاله شما، نمی دانم که این افتخار را من داشته ام ؟

      2. پرهام گفت:

        ممنون از زحماتتون مطلب جالبی بود امیدوارم انجام بدم و نتیجه بگیرم
        خواستن توانستن است اگر دیگران نتیجه گرفته اند من هم میتوانم نتیجه بگیرم

        1. محمود مردانی گفت:

          سلام و تشکر، همین جمله شما را جیم ران به این صورت بیان می کند: اگر کسی تونسته، پس شما هم می تونید. انشاءالله کمکتون میدم که به تناسب دلخواهتون برسید. بازم به لاغر فیت سر بزنید. متشکرم

    3. عفاف گفت:

      سخت نیس برامن پیش اومده بارژیم درست وورزش یعنی با ۵-۶وعده در روز اینکارو کردم ایمان داشته باشید کافیه غذاهای صفرکالری درکنار غذاهاتون مصرف کنید اونوقت معجزه رو خواهید دید من چون از بین غذاهای صفرکالری هویجو بیشتر ازهمه دوست دارم درطول روز چندتاهویج میخوردم واین خیلی به لاغریم کمک کرد پیاده روی وورزش درکنار رژیم غذایی صحیح زود نتیجه میده

      1. محمود مردانی گفت:

        سلام و درود به شما که تچربه خودتان را با دیگران به اشتراک می گذارید. از اینکه تیم لاغرفیت دنبال کننده های خوبی مثل شما دارد، به خود می بالد و افتخار می کند. متشکرم

    4. غزاله گفت:

      در هفته اول حتی سه کیلو هم میشه کم کرد ولی مهم هفته های بعدی هست که دیگه یک گرم هم کم نمیکنه ادم 😐

      1. محمود مردانی گفت:

        غزاله عزیز
        با سلام و تشکر از اینکه به سایت لاغرفیت سر می زنید. برای کاهش وزن نیاز است زمان بیشتری در نظر گرفته شود. اینکه هفته اول یک کیلو یا بیشتر کم شود درست است ولی ادامه دادن مسیر و کاهش وزن بیشتر در طول زمان اتفاق می افتد. با اجرای درست برنامه کاهش وزن در هفته دوم و سوم و … لاغر شدن صورت می پذیرد. فقط باید ناامید نشد و به دستورات عمل کرد. کسانی که در کاهش وزن موفق شده اند هم در هفته اول و هم در هفته های بعدی عملگرا بوده و نتیجه گرفته اند. قطعا شما هم اگر دری را بزنید باز می شود. فقط باید برنامه بگیرید و آن را اجرا کنید. متشکرم.

  2. thin girl گفت:

    جالبه دکتر های یادی درباره خوردن میوه حرف میزنن و روی این موضوع مانور می دن
    کلا من با کم کردن ناگهانی وزن خیلی موافق نیستم هر چیزی روند داره و باید مسیر و طی کرد اما اینکه با این رژیم دکتر مردانی بشه هفته ای دو کیلو گرم کم کرد هم فوق العاده به نظر میرسه

    1. محمود مردانی گفت:

      سمانه عزیز:
      نظر شما درست است و هر کاری روند خودش را دارد. ولی شخصی که چاق است دوست دارد که زودتر لاغر شود و معمولا عجله دارد. با در نظر گرفتن نیازهای کالری، ویتامین ها، املاح و غیره می توان روند کاهش وزن را تندتر کرد.

      1. سارا گفت:

        با سلام و عرض ادب
        در چند سال گذشته دچار مشکلات زیادی بودم که باعث افسردگی و چاقی من شد الا ۸۹ کیلو شدم و خیلی اذیت هستم چون قبلا خیلی پر جنب و جوش و شاداب و سرحال بودم الان این وضعیت برام مثل اسارت تو یه فضای تاریک میمونه .
        البته بارها لاغر شدم و دوباره بدتر ..
        از طرفی زخم اثنا عشر و التهاب معده و افت قند سریع و فقر اهن تالاسمی دارم و دچار ضعف شدید عضلانی هم میشم چاقی میراث خانوادگیمان هم هست
        خلاصه الان نمیدونم چی کار کنم که برای بدست اوردن اعتماد به نفس وافری گه داشتم اولین قدمم لاغر شدن باشه چون شرایط مالی خوبی هم ندارم نمیتونم هزینه زیادی هم بکنم
        لطفا محض خاطر خدا کمکم کنید …😔

        1. سارا گفت:

          لطفا مردانگی کنید کمکم کنید اقای مردانی
          من نیاز دارم لا اقل ماهی ۱۰ کیلو کم کنم

          1. سارا گفت:

            البته کبد چرب و صربان و فشار بالا از دیگر مشکلاتم هستند
            اقای مردانی کجایید ؟؟؟؟
            کمک

          2. محمود مردانی گفت:

            سارا ی عزیز
            سلام، لطفا پی ام به شماره من بدهید تا به شما کمک کنم. همین هفته یک وبینار دارم. 09372529821

          3. محمود مردانی گفت:

            سارا سلام، لطفا پی ام به شماره من بدهید تا به شما کمک کنم. همین هفته یک وبینار دارم. 09372529821

        2. محمود مردانی گفت:

          سارا سلام، لطفا پی ام به شماره من بدهید تا به شما کمک کنم. همین هفته یک وبینار دارم. 09372529821

  3. Private here گفت:

    دکتر محمود مردانی کارت درسته از سایت لذت می برم ماشاالله …

    1. محمود مردانی گفت:

      دوست عزیزم از شما متشکرم
      حسن تو همیشه در فزون باد.

  4. خیلی عالی یادم میاد من دریک هفنه 2ونیم کیلو کم کردم

    1. محمود مردانی گفت:

      بله خدا را شکر شما که حدود ۴۲ کیلو کم کردید و ثابت موندید. آفرین

    2. فلاح گفت:

      جدی شما ۴۲ کیلوگرم وزن کم کردین؟ از دکتر مردانی برنامه غذایی گرفتین؟ بیشتر توضیح بدین لطفا.

      1. محمود مردانی گفت:

        خانم فلاحی عزیز
        با سلام و تشکر
        من خودم حدود ۱۴ کیلو کم کردم. یکی از مراجعینم به نام خانم حدادی ۴۲ کیلو کم کرده است. برای اینکه سرگذشت او را برایتان بفرستم به شماره زیر واتس آپ دهید. 09372529821

  5. نازنین گفت:

    سلام تشکر از مقاله خوبتون امیدوارم بتونم با این موارد هفته حداقل 1 کیلو هم که شده کم کنم

    1. محمود مردانی گفت:

      انشاالله خواستن، رسیدن است.

  6. مهری بانو گفت:

    سلام
    چجوری این رژیم رو مخصوص خودم سفارش بدم

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام،‌ به این شماره پی ام بدید. 09372529821

      1. hojjat گفت:

        سلام اقای مردانی..وقت بخیر..
        من حقیقتش چاق نیستم از اونجا که فوتسال بازی میکنم و البته خیلی حساسم…دوس دارم وزنم کم باشه..الان ۶۶ هستم..باید بشم ۶۳…لطفااا اگه برنامه ای دارین کمک کنید..ممنونم

        1. محمود مردانی گفت:

          جناب حجت عزیز:
          در همین سایت لاغر فیت قسمت فروشگاه می توانید دوره ۲۱ روزه رژیم قلیایی را تهیه نمایید.

  7. گلی گفت:

    سلام یه روش لاغری برای پهلو میخوام

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام، تو همین سایت لاغر فیت قسمت فروشگاه می تونید دوره ۲۱ روزه رژيم قلیایی را تهیه کنید و به اندام دلخواهتون برسید.

  8. Mohammad گفت:

    سلام. توضیحاتتون عالی بود و درکل حرف حق رو زدین که مصرف کالری رو کنترل کنیم ولی به نظر من این دو کیلو برا یکی دو هفته اول جواب میده بعد اون مقدار غذا رو هر چقدر هم کم کنی که گشنگی نکشی بیشتر از یک کیلو در هفته نمیشه کم کرد مگه اینکه همراه رژیم ورزش هم داشته باشی

    1. محمود مردانی گفت:

      محمد عزیز:
      با سلام و تشکر از اینکه سایت لاغر فیت را مشاهده کرده اید. همانطور که فرمودید ورزش یکی از فاکتورهای مهم کاهش وزن می باشد. در مجموع برای لاغری یک مثلث طلایی وجود دارد: اراده، رژیم و ورزش. از شما متشکرم.

  9. گندم گفت:

    سلام من ۱۲ سالمه و ۱۲۵ سانتی متر قدم و ۵۲ کیلو وزنم چیکار کنم تا به ۳۰ یا ۴۰ برسم؟

    1. محمود مردانی گفت:

      همانطور که در گفتم:
      عزیزم سلام
      برای شما که نوجوان هستید نیاز است که به رشد قدی بپردازید تا وقتی بلند قد شدید وزن و قد متناسبی داشته باشید. البته در هنگام رژیم برای افزایش قد به شما کمک می کنیم که لاغر هم بشوید. در قسمت فروشگاه سایت لاغر فیت، رژیم آنلاین مختص هیمن کارهاست. از آنجا وارد شوید تا کمکتون کنیم که هم لاغر و هم بلند قدتر شوید. متشکرم

  10. گندم گفت:

    سلام من ۱۲ سالمه ۵۲ کیلو وزن دارم و ۱۲۵ سانتی متر قد چیکار کنم به ۳۰ یا ۳۵ برسم؟

    1. محمود مردانی گفت:

      عزیزم سلام
      برای شما که نوجوان هستید نیاز است که به رشد قدی بپردازید تا وقتی بلند قد شدید وزن و قد متناسبی داشته باشید. البته در هنگام رژیم برای افزایش قد به شما کمک می کنیم که لاغر هم بشوید. در قسمت فروشگاه سایت لاغر فیت، رژیم آنلاین مختص هیمن کارهاست. از آنجا وارد شوید تا کمکتون کنیم که هم لاغر و هم بلند قدتر شوید. متشکرم

  11. مھدی گفت:

    سلام من 14سالمہ و وزنم 69 کیلو ھس و میخوام 9 کیلو کم کنم تو 40 روز چیکار کنم لطفا بگو

    1. محمود مردانی گفت:

      آقا مهدی عزیز
      با سلام و تشکر از اینکه به سایت خودت (سایت لاغرفیت) سر می زنید. برای اینکه لاغر بشی نیازه بازی های سرعتی انجام بدی. مثل فوتبال و غیره، چه بازی را خیلی دوست داری؟ همون را انجام بده.
      خواب مناسب نیز باعث لاغری می شود. یعنی زودتر بخواب تا بتونی فردا صبحانه بخوری.
      پس دو کار مهم:
      بازی و تحرک
      زود خوابیدن
      خوردن صبحانه

  12. کریمی گفت:

    سلام وقت بخیراقای دکتر…من ۲۰سال سنمه…۷۰ کیلووزن.۱۵۸قدم…لطفا راهنمایی کنید…لطفا همین قسمت راهنمایی کنید.چون به فضای مجازی هم دسترسی ندارم…ممنون میشم کمک کنید

    1. محمود مردانی گفت:

      خانم فاطمه کریمی عزیز
      با سلام و تشکر از اینکه محتواهای سایت لاغر فیت را مظالعه می کنید. لینک دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را از همین جا براتون می فرستم. با تهیه و اجرای این دوره به اندام ایده آل خودتون می رسید. https://www.lagharfit.com/product/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87_%DB%B3%DB%B0_%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87_%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85_%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

  13. کریمی گفت:

    اقای کترچرا تاقسمت مطالعه میکنید ازپیامتون دسترسی دارم ادامه پیام و نمیتونم بخونم:/

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام، یعنی کجا؟

  14. کریمی گفت:

    راستش هزینه ی برنامه هاهم برام امکانش نیست…لطفا کمک کنید🙏🏻

    1. محمود مردانی گفت:

      وزن، قد و سن شما چقدر است؟

  15. کریمی گفت:

    لباسام برام تنگ شده😔انگیزه ندارم

    1. محمود مردانی گفت:

      خانم کریمی انشاءالله کمکت می دم لاغر بشی

  16. کریمی گفت:

    اولین پیامی ک برام نوشتید کامل نیومده متنش ک من بخونم…وزنم ۷۰..قدم ۱۵۸.سنم ۲۰

    1. محمود مردانی گفت:

      با سلام مجدد
      لطفا به این شماره از طریق واتساپ پی ام بدید. 09372529821

  17. کریمی گفت:

    لطفا واتساپتون و چک کنید مممونم🙏🏻

    1. محمود مردانی گفت:

      متشکرم حتما

  18. مهدی گفت:

    ببخشید شام چقدر برنج و خورشت باید بخوریم و اینکه بجاش چی میتونیم بخوریم من دوست دارم حدالامکان کم برنج بخورم به شماره واتساپتون هم پیام میدم من 13 سالمه قدم 165 حدودا وزنم 64 کیلو

    1. محمود مردانی گفت:

      مهدی عزیز
      با سلام، اینکه چند قاشق برنج بخوری به تنظیم برنامه ورزش و رژيم تون بستگی داره، ولی معمولا نباید برنج یا همان کربوهیدرات زیاد استفاده بشه چون چاق کننده است.

  19. فاطمه گفت:

    سلام من یک دختر ۱۳ ساله هستم قدم ۱۵۳و وزنم ۴۲هست
    چیکار کنم که وزنم به ۳۵ برسه

    1. محمود مردانی گفت:

      فاطمه عزیزم
      در فروشگاه همین سایت لاغرفیت وارد شود و دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را تهیه کن.

  20. احمدی گفت:

    سلام من سن کمی دارم ولی دلم می خواد رژیم بگیرم چون توی این اوضاع کرونا خیلی چاق شدم و ۳ کیلو اضافه وزن دارم خیلی دلم می خواد به ۳۵ کیلو برسم با اینکه الان ۴۲ کیلو هستم ولی دلم می خواد کمتر بشم به نظرتون از این رژیم که توی این سایت نوشتید استفاده کنم؟

    1. محمود مردانی گفت:

      عزیزم سلام
      من مردانی هستم مدیر ساین لاغرفیت. میتونی از همین سایت در قسمت فروشگاه دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را تهیه کنی و لاغر بشی. آفرین

  21. پریا گفت:

    سلام دکتر عزیز
    من یه سوال داشتم در وعده ناهار اگر ما یه ناهاری داشتیم که با نان بود پلو نداشت اونوقت چطوری بخوریم یعنی چقدر بخوریم ؟؟

    1. محمود مردانی گفت:

      پریا سلام و درود
      اگر غذای شما پلو و بدون خورش بود مثل عدس پلو، باقلی پلو، ماکارونی و غیره می توانید به جای خورش ۳ قاشق برنج به مقدار غذای خودتان اضافه کنید. اما اینکه با غذاهای خوراک چه مقدار نان می توانید استفاده کنید به برنامه رژيم شما برمی گردد. از شما لاغرفیتی عزیز متشکرم

  22. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من قدم 1/75
    وزنم 80 میشه بهم برنامه غذایی ساده بدید فقط صبحانه نهار شام ومیوه عصرونه ومیان وعده نداشته باشه

    1. محمود مردانی گفت:

      فاطمه عزیز سلام
      عزیزم شما به مواد مغذی نیاز دارید. مثل این است که بگویید میشه خورش قیمه درست کنیم ولی سیب زمینی و لپه نداشته باشه؟ در رژيم قلیایی برای لاغری موثر نیاز است تمام مواد غذایی و ریز مغذی ها استفاده شود تا نتیجه حاصل شود.

  23. باران گفت:

    سلام اقای مردانی من باید در ۱ ماه ۶ کیلو وزن کم‌ کنم میشه بگید چجوری برنامه ی غذایی خودم‌ رو داشته باشم و با برنامه ی غذایی خودم‌ پیش برم ؟ لطفا کمکم کنید

    1. محمود مردانی گفت:

      در یک ماه می توانید از ۲ تا ۴ کیلو کم کنید.

  24. باران گفت:

    سلام دکتر مردانی من باید در ۱ ماه حدود ۵ یا ۶ کلیو کم کنم چجوری میتونم با برنامه ی غذایی خودم پیش برم و برنانه ی غذایی خودمو داشته باشم ؟

    1. محمود مردانی گفت:

      باران غزیز سلام
      من نمیدونم که برنامه رژيم لاغری شما به چه صورت است. در عین حال باید برنامه لاغری مناسب، متعادل و متنوع باشد.

  25. Miracle گفت:

    سلام یه سوال داشتم…
    من سنم ۱۷ قدم ۱۶۰ وزنمم ۵۸ کیلوعه ولی دوست دارم ۵۲ کیلو بشم عیرادی نداره با این روشی که گفتین رژیم بگیرم یا زوده؟؟

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام به شما که برای لاغری به سایت لاغرفیت مراجعه می کنید. ایرادی نداره انجام بدید.

  26. ... گفت:

    سلام خسته نباشید وخیلی ممنون.کاش علمی والبته باتامل ترباشیم وچیزایی که ازنظر علمی مضرن مثل کمحجابی والبته موسیقی که گاه میتونن خیلی مضر باشن چه در تبلیغ وچه….نگذاریم ممنون از توحه وتامل

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام و تشکر از اینکه به سایت لاغرفیت سر می زنید. از نقطه نظر و اعتقاد شما متشکرم.

      1. هلیا گفت:

        اگه میشه کمکم کنید نسبت به وزنم خیلی حساس شدم

        1. محمود مردانی گفت:

          هلیا سلام بله با افتخار کمکت می کنم لاغر بشی، ممنون که به سایت لاغرفیت سر می زنید.

  27. هلیا گفت:

    سلام
    من یه دختر ۱۳ سالم ، وزنم ۴۷ کیلو میخوام لاغر تر بشم اگه میشه کمکم کنید که وزن کم کنم یه برنامه رژیم غذایی بدین که حداقل ۴۳کیلو بشم

    1. محمود مردانی گفت:

      بله حتما

  28. آیدین گفت:

    سلام من آیدین هستم ۱۴ سن ۱۶۰ قد ۴۵ کیلو گرم وزن

    من میخواهم ۳ کیلو کم کنم برای مسابقات
    یک راحل ی بگید
    ۲۰ روز وقت دارم

    1. محمود مردانی گفت:

      آيدین عزیزم سلام
      در دوره مشاوره تغذیه آنلاین شرکت کن و به من پی ام بده کمکت می کنم که چند کیلو وزن کم کنید.

  29. زهرا گفت:

    سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۶۸و وزنم ۷۵هستش چجوری میتونم تا عید به وزن ۶۰ کیلو برسم

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام
      می تونید در دوره دو ماهه رژیم قلیایی شرکت کنید تا به شما کمک کنم لاغر بشید. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

68  +    =  71