رژيم قلیایی, رژیم لاغری

نمونه ای از رژيم آلکالین (رژیم قلیایی)

نمونه ای از رژيم آلکالین (رژیم قلیایی)

نمونه ای از رژيم آلکالین (رژیم قلیایی) را در این محتوا مطالعه می نمایید. تا حالا چندبار رژيم گرفته اید؟ آیا از نتیجه لاغری خود راضی هستید؟ اگر نتیجه نگرفته اید من محمود مردانی  مشاور تغذیه در سایت لاغرفیت به شما کمک می کنم.
شاید جواب اول شما این باشد که خیلی زیاد رژيم گرفته ام. به احتمال زیاد وزن هم کم کرده اید ولی نتیجه دلخواه شما نبوده است .
شاید هم کم کرده اید ولی پس از مدتی وزنتان برگشته باشد. اگر بارها و بارها رژيم گرفته اید، اگر وزن شما بالاست و اضافه وزن دارید و یا اینکه چاق هستید، یک بار برای همیشه یک اقدام جدی انجام دهید.
از راه درست آن وارد شوید و ادامه داده که به نتیجه مطلوب خود برسید. در این مقاله نمونه ای از رژيم آلکالین (رژيم قلیایی) برای لاغری را با شما به اشتراک می گذارم.
شما می توانید با اجرای دستورات زیر خودتان را لاغر کنید .

نمونه ای از رژيم آلکالین (رژیم قلیایی)

نمونه ای از رژيم آلکالینمن از دوران نوجوانی ورزشی که انتخاب کرده ام کوهنوردی است. کوهنوردی یک ورزش بدون جایگاه المپیک بوده و عشق سوزانی نیاز دارد. روزی که یک قله مرتفع در استان همدان را فتح کرده و با یک گروه دیگر برخورد کردیم. در راه برگشت شخصی  از آن گروه به ما یک پیشنهاد داد و او گفت از فلان راه پایین بروید و خیلی سریعتر می رسید.
ما نیز تحت تاثیر پیشنهاد او قرار گرفته و راه خود را تغییر دادیم.

هر پیشنهادی برای لاغری درست نیست

در راه برگشت یک شیب بسیار تند و خطر ناک را مشاهده کردیم. راه دیگری را نمی توانستیم طی کنیم چرا که خیلی جلو رفته بودیم. آن شیب به قدری تند بود که اگر یکی از ما اشتباه می کرد اخرین اشتباه زندگیش بود. آنروز ما با سختی زیاد و قبول خطر ریسک سقوط بالاخره به پایین قله رسیدیم. من که تا کنون هیچ تجربه آسیب را نداشته ام مفصل مچ پایم آسیب دید. آیا هر پیشنهادی را باید پذیرفت؟ در لاغر شدن نیز عینا چنین است.
برخی ها پیشنهادهای عجیب و قریبی می دهند. مثلا در یک ماه ۳۰ کیلو کاهش وزن داشته باشید. آیا به نظر شما این پیشنهاد درست و علمی است؟

نظر شما چیست ؟

به نظر من که یک رژيم درمانگر هستم ، این پیشنهاد ۳۰ کیلو در یک ماه درست نیست. مگر شما در یک ماه وزنتان افزایش یافته است؟ هر جسمی که زود گرم شود زود هم سرد می شود. اگر وزن خیلی سریع پایین بیاید خیلی سریع هم بالا می رود.
پس باید دنبال پیشنهادهای اصولی و کاربردی باشیم که نتیجه مطلوبی را به دنبال داشته باشد. در زیر یک پیشنهاد خوب برای لاغری شما دارم. شاید بپرسید چه پیشنهادی؟ در پاسخ این پرسش باید بگویم نمونه ای از رژيم آلکالین که به راحتی شما را لاغر می کند.

نمونه ای از رژيم آلکالین

خود رژيم آلکالین یا قلیایی لاغر کننده است. اگر می خواهید دلیل این لاغر کنندگی رژيم آلکالین را بدانید نیاز است کمی از شیمی برایتان بگویم. خواهش می کنم یک خودکار و یک کاغذ بردارید و کارهایی که می گویم را انجام دهید. پر واضح است که این تمرین یک دقیقه ای به نفع شما برای لاغری می باشد.
یک خط افقی در روی کاغذ بکشید و عدد ۷ را درست وسط آن انتخاب و علامت بزنید. زیر عدد ۷ را محیط اسیدی یا چاق کننده و بالای عدد ۷ را محیط آلکالین یا لاغر کننده یادداشت نمایید. به همین سادگی می باشد.

از سوختن چوب چه چیزی حاصل می شود‌؟

وقتی چوبی بسوزد از سوختن آن خاکستر و ذغال تولید می شود. ما هم وقتی غذا می خوریم بالاخره می سوزد و تجزیه می شود. اگر از تجزیه غذا بدن ما به زیر ۷ سیر کند محیط بدن ما اسیدی و ما چاق می شویم.
برعکس اگر ما از غذاهایی بخوریم که پسماندهای الکتریکی آن به سمت بالای ۷ برسد ما به راحتی لاغر می شویم. پس ما خودمان انتخاب می کنیم که از غذاهای اسیدی بخوریم و چاق شویم یا از غذاهای آلکالین بخوریم و لاغر شویم.

غذاهای اسیدی

برخی از این غذاهای اسیدی که چاق کننده هستند به شرح زیر می باشند. نانهای بدون سبوس یا نان با آرد سفید که در قنادی ها نان باگت نان شیرینی نان ماکارونی و غیره استفاده می شود. انواع قند و شکر که از تجزیه آنها اسید تولید شده و بدن ما را اسیدی و چاق می کنند. انواع شیرین کننده های مصنوعی و محصولاتی که از آنها درست می شود.
انوع پروتئینها مثل گوشت ، مرغ و تن ماهی و گوشتهای نگهدارنده دارد و نمک سود شده است. می توان انواع لبنیات پاستوریزه را نیز به این لیست اضافه کرد. به احتمال قوی این سوال برایتا پیش آمده که پس ما چی بخوریم؟ در جواب می گویم از این غذاهای اسیدی هم می توانید بخورید منتها حدود ۲۰ درصد.

غذاهای آلکالین یا لاغر کننده

بی شک هر شخصی که بخواهد به تناسب اندام برسد باید از یک نوع برنامه غذایی نیز پیروی کند. خوردن غذاهای آلکالین مساوی است با لاغری و تناسب اندام.
اگر بخواهیم نمونه ای از رژيم آلکالین یا لاغر کننده به شما بگوییم به غذاهای زیر اشاره می کنم که لاغر کننده هستند.

سبزیجات لاغر کننده هستند

نمونه ای از رژيم آلکالین

سبزیها ، میوه ها و آب سبزیجات لاغ کننده هستند

انواع سبزیها مثل ریشه های غذه ای مانند هویج، شلغم، ترب و غیره خاصیت آلکالین یا قلیایی داشته و لاغر کننده هستند. انواع سبزیهای سفره نیز چنین خاصیتی داشته و شما را لاغر می کنند. انواع صیفی جات نیز به شدت لاغر کننده و خاصیت آلکالین یا قلیایی دارند. استفاده از میوه ها در بین وعده های اصلی لاغر کننده می باشند.
اگر بخواهید از روغنها هم نامی برده شود می گویم: روغن کنجد، روغن زیتون و روغن هسته انگور را استفاده بفرمایید چون این روغنها خاصیت آلکالین یا قلیایی را دارا می باشند. اگر می خواهید از لبنیات اسفاده بفرمایید از لبنیات طبیعی بخورید.

راهکار لاغری و تناسب اندام چیست؟

نمونه ای از رژيم آلکالین

تلاش کن تا دیگران از لاغر شدن شما تقلید کنند

این که مثلا شما چقدر از فلان ماده غذایی بخورید مشخص نیست چرا؟ چون اندازه دقیق آنرا با توجه به مشخصاتی مثل وزن، قد، سن، میزان فعالیت و غیره مشخص می شود. اگر شما کارمندهستید و به نوعی پر مشغله می باشید .
اگر وقت زیادی را نمی توانید در باشگاهها ورزش کنید .

البته قبل از تهیه این دوره شما را دعوت به قیلم دوره لاغری با رژيم قلیایی ینمایم. اگر وقت ندارید غذاهای خاصی را درست کنید، بهترین پیشنهاد برای شما دوره لاغری رژیم قلیایی می باشد. این دوره ۲۱ روز بوده که با آن به راحتی می توانید لاغر شوید. در این دوره در مدت ۲۱ روز شما از ۴ تا ۸ کیلو لاغر می شوید و هم هر روز یک آموزش خاص برای لاغری می بینید.
در پایان این دوره علاوه بر لاغری ، شما مهارت لاغری را نیز یاد می گیرید. پی هر چه سریعتر این دوره را تهیه و به راحتی و با سرعت لاغر شوید. متشکرم

6 نظر در “نمونه ای از رژيم آلکالین (رژیم قلیایی)

  1. آرش گفت:

    سلام.شما که رژیم لاغریتون یک میلیون تومنه چرا تو تلویزیون که مخاطب عام از همه نوع داره تبلیغ میکنید؟واقعا چه خبره یک میلیون تومان؟ شما که شوق سوزان دارین یه جوری قیمت بدین که همه بتونن شرکت کنن نه فقط افراد خاص و پولدار. معنی اینکار شما رو درک نمیکنم

    1. محمود مردانی گفت:

      با سلام و تشکر از نظر خوبتون :
      اون دوره لاغری برای ۲۱ روزه یعنی من در ۲۱ روز در خدمت شما هستم که در هر روز یک تکنیک برای لاغری به شما می گویم و کارهایش خیلی زیاد است .
      ولی رژيم لاغری خیلی ارزون هم داریم ، شما کافی است وارد سایت شوید و در صفحه نخست رژيم آنلاین را کیلیک و از رژيم ارزون نیز استفاده بفرمایید . متشکرم

  2. مینا گفت:

    سلام. فرق رژیم آنلاین با رژیم ۲۱ روزه چیه؟ لطفا توضیح بدین
    میتونم بدون تهیه رژیم ۲۱ روزه و با رژیم آنلاین بدنم رو قلیایی کنم؟

    1. محمود مردانی گفت:

      مینای عزیز :
      سلام
      نام شما قدمت چند هزار ساله دارد و در سینوهه طبیب حدود ۳۵۰۰ سال قبل نام مینا آمده است . تبریک می گویم .
      هر دو نوع رژيم قلیایی هستند . فرق دوره ۲۱ روزه علاوه برا قلیایی و لاغر شدن شما ، مثل رانندگی شما مهارت لاغر شدن را نیز یاد می گیرید .
      دومین مزیت دوره این است که در این مدت شما را پشتیبانی می کنیم و در کنار شما هستیم . متشکرم

  3. مینا گفت:

    متشکرم آقای دکتر از اطلاعاتی که بهم دادین
    امکان ویزیت تلفنی هم وجود داره؟ یا اینکه بشه چند کلمه ای با شما صحبت کرد و اطلاعات صحیح ازتون گرفت
    کاش میشد درباره رژیم ۲۱ روزه اطلاعات بیشتری بدین. چرا باید اینقدر اختلاف قیمت بین رژیم انلاین و ۲۱ روزه باشه. نتایج هر دو متفاوته؟

    1. محمود مردانی گفت:

      مینا سلام
      بله اول لطفا به شماره تلفن زیر پیام بدید و خودتونو معرفی بفرمایید تا یک وقتی تنظیم و در خدمت شما باشیم . 09372529821

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  32  =  34