رژيم قلیایی, رژیم لاغری

لاغری با رژيم قلیایی (آنلاین)

لاغری با رژيم قلیایی (آنلاین) عنوان مقاله می باشد. خیلی ها دوست دارند که لاغر شوند ولی به جهت ویروس کرنا ترجیح می دهند که بصورت آنلاین برنامه خود را دریافت کنند. سایت لاغرفیت با مدیریت محمود مردانی مشاور تغذیه این مشکل را رفع کرده است. یعنی می توانید در منزل خودتان با گوشی تلفن همراه دوره رژيم لاغری را دریافت کنید.

چندی پیش تلفن همراه من به صدا درآمد. وقتی پاسخ دادم خانمی پشت خط بود. او خیلی خوش برخورد و نجیب صحبت می کرد. آقای دکتر مردانی شما هستید؟

لاغری با رژيم قلیایی (آنلاین)

بله بفرمایید ‌در خدمتیم. من ۵۷ سال سن دارم و در مدت این ۵۷ سال همش در رژیم بودم. دیگه خسته شدم از زندگی ناا مید شدم. بیش از نیم قرن رژيم گرفتن و نتیجه نگرفتن منو خیلی عصبانی کرده است. آیا شما می توانید به من کمک کنید؟ پاسخ دادم البته با افتخار به شما کمک می کنم که لاغر شوید. لاغری با رژيم قلیایی بصورت آنلاین روشی است که شما به راحتی حتی از داخل منزل خود رژیم بگیرید.

او بیش از نیم قرن رژيم لاغری گرفته بود.

لاغری با رژيم قلیایی بصورت آنلاین

 

لاغری با رژيم قلیایی بصورت آنلاین

 

او بیش از ۹۰ کیلو وزن دارند و قدی حدود ۱۶۶ و دارای چاقی نوع دو می باشد. وقتی به او گفتم می توانم به شما کمک کنم که لاغر شوید گویا تمام دنیا مال او بود. حالت شور و شعف و ذوق خاصی در صدای زیبای او نمایان گشت. او گفت مطب شما کجاست؟
گفتم تهران و در منطقه ۵ هستم شما کجا هستید؟ من در منطقه یک تهران زندگی می کنم. برای من مشکل است آيا می توانید برای من رژيم قلیایی برای لاغری بدهید.

دو راه برای رژيم لاغری

من خیلی توی اینترنت هستم و شما را از طریق اینترنت پیدا کردم. مدام دنبال رژيم های مختلف در اینترنت می گردم. یکی از مقالات شما را مطالعه کردم و به این وسیله شما را پیدا کردم. به او اطمینان دادم که می توانم کمکشان کنم و به او گفتم شما دو راه دارید یکی اینکه بصورت حضوری خدمت شما باشیم.
دیگری بصورت غیر حضوری و بصورت آنلاین به شما رژیم قلیایی برای لاغری ارائه بدهیم. او گفت : لاغری با رژيم قلیایی بصورت آنلاین به چه صورت است؟

لاغری با رژيم قلیایی آنلاین

شما می توانید هر کجای ایران عزیز یا کره خاکی باشید ، بصورت انلاین رژيم خود را دریافت نمایید. لینک دوره رژيم قلیایی را خدمت شما می فرستم. ایشان خیلی استقبال نمودند.
ولی برای لاغر شدن یک شرط دارم که نیاز است شما آنرا قبول یا رد کنید. اگر این شرط را قبول کردید از رژيم آنلاین من استفاده نمایید.

شرط رژيم لاغری بصورت رژیم آنلاین

او گفت من اینقدر سختی کشیده ام که هر شرطی را برای لاغری خودم قبول می کنم. شرط این است که اگر شما مرا بعنوان مشاور وزن و سلامتی خود انتخاب کردید تمام مشکلات وزن خود را رها کنید و اجازه بدهید که من کمکتان کنم. یعنی از صفر تا صد با من باشد. او گفت یعنی چه؟
گفتم : شما در هفته چند مرتبه خودتان را وزن می کنید؟ او گفت من هر روز خودم را وزن می کنم روزی حدود ۵ بار خودم را وزن می نمایم. گفتم یک شرط این است که هفته ای یک مرتبه و وقتی از شما خواستم خودتان را وزن کنید. اجازه بدهید من تمام مشکلات وزن شما راحل کنم. او قبول کرد و من نیز مشاور وزن و لاغری وی شدم.

آقای محمود مردانی حالا برای لاغری چیکار کنم ؟

لاغری با رژيم قلیایی بصورت آنلاین

لاغری با رژيم قلیایی بصورت آنلاین مثل جضوری است.

یک قانون درست را به شما می گویم. در هر ساعت شما به خود بگویید بهترین کاری که من در این لحظه باید انجام بدهم کردام است؟ بهترین کاری که شما می توانید در این لحظه انجام دهید این است که وارد لینک رژیم لاغری شوید و ثبت نام کنید. او گفت چشم. خیلی سریع و در حالی که من این سرعت را انتظار نداشتم او ثبت نام کردند.
وقتی در رژیم آنلاین ثبت نام می کنید و فرم مربوطه را تکمیل می نمایید. تمام اطلاعات شما از قبیل وزن ، قد ، سن و غیره برای من از طریق سایت ارسال می شود.

برای لاغری فاصله تصمیم تا اقدام را کوتاه کنید

یک قانون طلایی برای هر کاری وجود دارد. می دانید این قانون چیست؟ هر لحظه که برای کاری تصمیم گرفتید خیلی سریع آنرا انجام دهید. خانم مل رابینز یک قانون ۵ ثانیه ای اختراع کرده است. این قانون می گوید اگر تصمیم به کاری گرفتید تا ۵ بشمارید و بلند شوید و آنرا انجام دهید.
اگر ۵ ثانیه آن کار را انجام ندهید بیخیال آن می شوید. زری همان خانم داستان ما این کار را انجام داد و فاصله تصمیم تا اقدام را کوتاه کرد.

برای لاغری خیالم راحت شد 

آن بانوی خوب قصه ما گفت دیگه خیالم راحت شد و نگران نیستم. یعنی اینکه مکالمه ما ساعت ۱۱ قبل از ظهر اتفاق افتاد و ناهارشان را با رژيم لاغری من خوردند. ایشان خیلی سوال داشتند. از طریق پی ام هر سوالی دارید را بپرسید و حتما من جواب می دهم.
ممکن است که در دفتر رژيم درمانی خودم باشم و بیمار داشته باشم ولی حتما در اولین فرصت جواب شما را می دهم. حتما شما سوالات بی شماری دارید و حق هم دارید بپرسید و بنده هم با توجه به تحصیلات و تجربه ام به آنها پاسخ می دهم.

لاغری با رژيم قلیایی و انگیزه

چندی قبل یک نظر سنجی از بیمارانم انجام دادم و یک سوال اساسی از آنها پرسیدم. از آنها خواستم که به این سوال پاسخ دهند. با وجود این همه رژيم درمان شما چرا مرا بعنوان مشاور لاغری خود انتخاب کردید؟
پاسخها را دریافت و آنالیز کردم. تقریبا تمام آنها با کلمات و جملات مختلف و زیبا این نظر را داشتند چون شما در طول مسیر لاغری به ما انگیزه می دهید.
می دانید این جمله یعنی چه؟ من خودم این جمله را درک می کنم. چون اول خودم چاق بودم و مشکلات شخص چاق را می فهمم.

من اول چاق بودم

وقتی می خواستم مجوز دفتر مشاور تغذیه را بگیرم ، چاق بودم. با خود گفتم اگر من این وزن را داشته باشم کسی نزد من نمی آید. با خود می گویند اگر او می توانست ما را لاغر کند اول خودش را لاغر می کرد. بله آنها حق دارند از من این انتظار را داشته باشند. شروع کردم و وزن خودم را ۱۴ کیلو کاهش دادم.
در این راه ، راهکارهای اسای یاد گرفتم. فهمیدم کسی که می خواهد لاغر شود باید انگیزه داشته باشد. بدون انگیزه لازم نمی تواند لاغر شود. از آن زمان تا کنون به تمام بیمارانم انگیزه لازم را داده ام و خدا را شکر آنها راضی هستند.

تصمیم و اقدام برای لاغری با رژيم قلیایی

سرکار خانم زری عزیز سریع تصمیم گرفت و اقدام کرد. دوست عزیز حالا نوبت شماست که تا ۵ ثانیه بشمارید و برای لاغری خود یک اقدام موثر انجام دهید. من به شما کمک می کنم و در کاهش وزن همراه شما هستم.
اقدام فوری شما این است که همین الآن در رژيم آنلاین ثبت نام کنید و راه زیبای لاغری خود را آغاز کنید. دوستون دارم و به شما تبریک می گویم و منتظر حظور سبز شما هستم. محمود مردانی متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

68  +    =  78