رژيم قلیایی, رژیم لاغری

عوارض رژيم قلیایی یا آلکالین ـ رژيم لاغری

عوارض رژيم قلیایی یا آلکالین ـ رژيم لاغری

 عوارض رژيم قلیایی یا آلکالین ـ رژيم لاغری را می توانم اینطوری بیان کنم که رژيم قلیایی یا آلکالین عوارض ندارد. یا حداقل من محمود مردانی در این مدت چند دهه کار رژيم درمانی ندیده ام. حتی سایت لاغرفیت آنرا توسعه نیز می دهم. برای روشن شدن این موضوع خاطره ای برای شما می گویم:

خانمی به من مراجعه کردند و از لاغری شدید صورت خود شکایت داشتند. برای شخصی که هنوز به سن ۴۰ سالگی نرسیده است پیری و چروک پوست خیلی عجیب بود. از او پرسیدم که چرا اینقدر صورتشان لاغر و چروک شده است؟ او با ناراحتی پاسخ داد که از یک نوع رژيم لاغری استفاده کرده و اینچنین شده است. وقتی شرایط را خوب دید گفت دکتر منو بکش ولی خوشکلم کن. منو بکش ولی لاغری را ببینم.
صد البته که به وی کمک کردم و خدا را شکر صورتشان با رژيم قلیایی چاق، شفاف و جوان شد. او از این موضوع خیلی خرسند و راضی بود. اگر شما سوال کنید که چگونه صورتشان جوان و شفاف شد در پاسخ باید بگویم با رژيم قلیایی یا آلکالین این کار را انجام دادیم . در ادامه برای اینکه هم لاغر شوید و هم صورت شما شفاف و درخشنده تر شود بیشتر توضیح می دهم. پس با ما باشید.

عوارض رژيم قلیایی یا آلکالین

عوارض رژيم قلیایی یا آلکالین

در لاغری با رژيم قلیایی صورت لاغر نمی شود .

تا کنون که حدود ۲۵ سال در حوزه پزشکی و تغذیه فعالیت داشته ام در باره رژيمهای گوناگون مطالعه کرده ام. بنا به اینکه بایستی بهترین رژيم های لاغری و کاهش وزن (lose weight) را به بیمارانم بدهم باید به تمام رژيم های لاغری اشراف داشته باشم. مثلا متوجه شدم که فلان رژیم لاغری ریزش مو می آورد و رژيم غذایی لاغری دیگر که استاندارد نیست باعث یبوست می شود.
از عوارض این رژيم های لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد .
لاغری صورت ، درد معده ، نفخ و سوزش معده ، تحلیل عضلانی مثل همان خانم داستان ما که صورت وی لاغر شده بود .
استرس و دلشوره و عصبی بودن .
کمی غذا و عدم سیر شدن و در یک حالت گرسنگی دائمی به سر بردن .
اینها برخی از عوارض اینگونه رژيم های لاغری هستند .

رژيم قلیایی بهترین رژيم لاغری

من بیمارانم را دوست دارم همچنین خانواده آنها را نیز دوست دارم. پیامبر گرامی اسلام می فرمایند بیماران دوستان خدایند. من همین الآن احساس می کنم یکی از دوستان خدا مشغول خواندن این مقاله می باشد. از همان برنامه رژيم قلیایی که برای فرزندان و همسر عزیزم استفاده می کنم برای آنان نیز تجویز می نمایم. به نوعی از همان چیزهایی که خودمان می خوریم نیز برای آنان رژيم کاهش وزن تنظیم می کنم .
لاغری با رژیم قلیایی بهترین رژيم لاغری و موثر ترین رژيم لاغری می باشد. در این رژيم لاغری صورت لاغر نمی شود و از ریزش مو نیز خبری نیست. سرعت لاغر شدن و سرعت کاهش وزن خیلی زیاد است. وقتی که لاغر هم شدید دیگر وزنتان برنمی گردد.

چاقی صورت با رژيم قلیایی یا رژيم آلکالین

به همان خانم اول داستان گفتم بهترین راه درمان لاغری صورت شما این است که از رژيم قلیایی پیروی کنید. ایشان قبول کردند و شروع به درمان وی کردیم. این مطلب را به شما هم می گویم اگر از بالا به کرده زمین نگاه کنیم متوجه می شویم که بیشتر کره زمین را آب فرا گرفته است.

بیشترین ماده تشکیل دهنده بدن ما نیز آب می باشد. اگر به سلول ها توجه کنیم حدود ۸۰ درصد حجم سلولی را آب تشکیل داده است. حال اگر به هر دلیلی آب سلولی کم شود صورت لاغر می شود.

رژيم قلیایی رژيم پر آب

مواد غذایی آبدار باعث چاقی صورت می شوند. یکی از مواد غذایی که در رژيم قلیایی استفاده می شود خوردن سبزیجات است. سبزی یا سالاد بیش از ۹۰ درصد آب دارند. مثلا یکی از بیمارانم که بیش از ۶۰ کیلو لاغر شده اند صورتشان لاغر نشده است. با اینکه سن وی بالای ۵۰ سال می باشد می گوید به من می گویند چقدر جوان شده اید.
خوردن سالاد در هر دو وعده ناهار و شام به چاقی و جوان سازی پوست شما کمک می کند. البته مواد غذایی دیگری نیز می باشد که شما می توانید برای یادگیری آنها روی لینک دستور رژيم قلیایی کلیک نمایید.

عوارض رژيم الکالاین برای صورت موقعی مشخص می شود که از سبزیجات، میوه ها و پروتئینها بصورت متوسط استفاده نشود.

ماساژ برای چاقی صورت

عوارض رژيم قلیایی یا آلکالین

ماسک روغن زیتون

 

چند قطره روغن زیتون را کف دست خود بریزید و صورت خودتان را با آن ماساژ دهید. توچه خیلی مهم: این کار بعد از استحمام یا بعد از اینکه صورت خود را با آب و صابون شستید انجام دهید. یعنی اینکه اول بایستی لایه برداری نمایید و سپس ۱-ابا روغن زیتون ماساژ دهید. شخصی می گفت من با روغن زیتون صورت خودم را ماساژ دادم ولی صورتم تیره شده است. به او گفتم نکنه بعد از ماساژ صورت خودتان را نشسته اید و با آن خوابیده اید؟
او گفت درست است من با آن خوابیدم. به او گفتم بایستی بعد از ۵ دقیقه آنرا بشویید چون پوست روزنه دارد و مقداری که ما لازم داریم در همان ۵ دقیقه جذب می شود.

۲-پس از ۵ دقیقه که از ماساژ گذشت صورت خود را با صابون شیر بشویید. صابون شیر را می توانید از داروخانه ها تهیه کنید. شما هم می توانید با تهیه دوره لاغری با رژيم قلیایی ۳۰ روزه به راحتی لاغر شوید.

عوارض رژيم قلیایی یا آلکالین

رژيم قلیایی یا آلکالین هیچ عارضه ای ندارد.

به این علت عوارض رژيم قلیایی یا آلکالین ـ رژيم لاغری وجود ندارد که از مواد غذایی طبیعی و ارگانیک در آن استفاده می شود. بدن انسان هم در راستای طبیعت تغذیه می کند. پس بدون نگرانی از مواد غذایی قلیایی تا می توانید بخورید. متشکرم

محمود مردانی ـ سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  46  =  53