رژيم قلیایی

ساده ترین راه لاغری کدام است؟ (سریع و موثر)

میوه های مناسب برای ماه رمضان

ساده ترین راه لاغری کدام است؟ (سریع و موثر) دغدغه کسانی است که اضافه وزن داشته و یا چاق هستند. من محمود مردانی مشاور تغذیه سایت لاغرفیت هستم که با اشتیاق سوزان به شما کمک می کنم که به اندام دلخواهتون برسید.

  • آيا تا حالا برای لاغری اقدام کرده اید؟
    چند کیلو کم کرده اید؟
  • ساده ترین روش لاغری شکم و پهلو هستید؟
  • آیا وزن کم شده بعد از مدتی برگشته است یا خیر؟
  • بهترین روش لاغری در خانه را می خواهید؟

معمولا بیش از ۹۷ درصد کسانی که رژيم لاغری می گیرند در همان هفته اول آنرا ول می کنند و فقط حدود نزدیک ۳ درصد موفق می شوند که به تناسب اندام خود برسند.
کسانی که در لاغری شکست می خورند معمولا از راههای سخت پیروی می کنند. بهترین راه این است که بدانیم ساده ترین روش لاغری و علمی ترین روش لاغری را انتخاب کنید و پیش ببرید.

ساده ترین راه لاغری کدام است؟ (سریع و موثر)

ساده ترین راه لاغری کدام است؟ (سریع و موثر)

برای لاغری نباید به دنبال راه های ساده لاغری  واقعا ساده هستند و اصلا نیاز به سختی و محدودیت ندارند. به نظر من بهترین راه ساده ترین راه می باشد. خیلی ها از رژيم های غذایی سخت استفاده می کنند و با ورزشهای طاقت فرسا خودشان را لاغر می کنند. ولی متاسفانه بعد از مدتی این وزن دوباره برگشته و دوباره شخص چاق شده و حتی چند کیلو هم بیشتر از قبل می شود.
از خانمی که به او مشاوره می دادم  سوال کردم تا کنون اقدام به لاغری کرده اید؟ او گفت ۲۰ بار رژيم گرفتم. ولی متاسفانه دوباره چاق شده بود. یا اینکه شخصی می گفت همکار من جراحی معده انجام داده است ولی متاسفانه حالا داره دوباره وزنش برگشته و چاق شده است. این تجربه ها را همه می دانند.

ساده ترین راه لاغری رژیم قلیایی است؟

شما هر کاری را که بخواهید انجام دهید از روش سخت و زمان بر استفاده نمی کنید. الآن ما یاد گرفته ایم که وقتی به مسافرت می رویم از بهترین و راحت ترین وسیله استفاده کنیم.خودمان را به کوه و دشت نمی زنیم که با پای پیاده مسافرت نماییم. از هواپیما، قطار، خودرو شخصی یا اتوبوس استفاده می کنیم؟

حتی از هر کدام از وسایل نقلیه را که بخواهیم استفاده کنیم به دنبال صندلی vip هستیم. در لاغری هم نیاز است که بدانیم ساده ترین راه لاغری را انتخاب کنیم، رژيم قلیایی چون با طبیعت بدن هماهنگی دارد به راحتی سبب لاغری می شود.

چرا رژيم قلیایی برای لاغری مناسب است؟

ساده ترین راه لاغری کدام است ؟

قلب ، کبد ، مغز ، استخوانها ، خون ، پانکراس و تمام دستگاههای بدن قلیایی هستند . بجز معده

تقریبا تمام ارگانهای بدن خاصیت قلیایی دارند. مثلا مغز، قلب، کبد، استخوانها، مایع نخاع، بزاق دهان، خون و غیره همه و همه ph بالای ۷ دارند. اگر در راستای طبیعت بدن قدم بردارید موفق می شوید ولی اگر برعکس انجام دهید بدن شما مقابله می کند.

حتی اگر موفق به کاهش وزن چند کیلو هم شوید سیستم بدن شما آنرا برمی گرداند. اگر بخواهید راجع به رژيم قلیایی چیست و چرا به راحتی سبب لاغری می شود ، روی رژيم قلیایی کلیک نمایید.

بهترین روش لاغری در خانه 

شخصی از شهرستان بافق استان یزد با من تماس گرفتند و گفتند آقای مردانی رژیم قلیایی همش از سبزیجات باید بخوریم؟ به او گفتم خیر باید از تمام شش گروه مواد غذایی بصورت متنوع بخورید و لاغر شوید.
غذای ما ایرانی ها تنوع زیادی دارد. از نوک قله و کوه گرفته تا کویر و تا کناره های دریا ما تنوع غذایی داریم.
یادم است که زمان دانشجویی که در رشته علوم تغذیه در دانشگاه جندی شاپور اهواز درس می خواندم یکی از همسایه های ما که اهل شهرستان گنبد بودند آش رشته درست کرده بود. ما در یک خوابگاه متاهلی ۱۲ واحده زندگی می کردیم. یک کاسه بزرگ از همان آش رشته هم برای ما آوردند ما متوجه شدیم که تکه های چربی بزرگی به اندازه نصف قوطی کبریت درون رشته می باشد.
ولی ما با این سبک رشته را درست نمی کنیم  و  اصلا نتوانستیم از آن بخوریم.

تنوع غذای رژيم قلیایی برای لاغری

ساده ترین راه لاغری کدام است ؟

ساده ترین راه لاغری استفاده ار رژیم قلیایی است .

درست است که انواع غذا در ایران خیلی متنوع است ولی در مجموع می توانیم بگوییم که غذای ایران عزیز ما چند گروه کلی می باشد. انواع پلو خورشها، پلوهای بدون خورش مثل کلم پلو، باقلی پلو، رشته پلو، هویج پلو و غیره. انواع غذاهای خوراک مثل کوکو، کتلت، املت، آبگوشت، کباب و غیره و همچنین انواع غذاهای آشی مثل عدسی، رشته، آش لوبیا  و غیره
به نظر شما در ایران جدای از این غذاها بجز فست فودها ، غذای دیگری داریم؟ اگر داریم لطفا برای ما کامنت بگذارید. متشکرم
در رژیم لاغری در ۳۰ روز یا همان دوره رژيم قلیایی از با توجه به وزن، قد، سن و میزان فعالیت شما از منوی غذای ایرانی استفاده می کنیم.

محمود مردانی مشاور تغذیه سایت لاغرفیت از شما به خاطر مطالعه این مقاله تشکر می کنم و امیدوارم که استفاده کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

56  +    =  64