رژيم قلیایی

رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین چیست؟ (لاغرفیت)

رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین چیست؟ (لاغرفیت)

رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین چیست؟ آیا با رژيم قلیایی به راحتی می توانید لاغر شوید؟ آيا این عناوین تازه به گوش شما رسیده است؟ در این مقاله می خواهیم به این موارد بپردازیم که به چه صورتی می توانید لاغر شوید. سایت لاغر فیت با اینگونه مقالات برای لاغری به شما کمک می کند. من محمود مردانی مشاور تغذیه هستم. تخصص اصلی من رژيم درمانی می باشد. پس با ما باشید.

خانمی با من تماس گرفتند و گفتند دکتر بهم گفته که باید ۱۰ کیلو لاغر بشی تا بتوانی باردار شوی. او همه راه ها را رفته بود و تجربه رژيم لاغری  و کاهش وزن خیلی زیادی داشت. ولی متاسفانه تا کنون موفق نشده بود که به تناسب اندام خود برسد. بی نظمی سیکل ماهیانه نیز یکی دیگر از مشکلات وی به شمار می رود.
به او گفتم : کمکتون می کنم که به تناسب اندام برسد و لاغر شوید. دوست عزیز به شما هم کمک می کنم که با رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین به اندام دلخواه خود برسید. پس با ما باشید تا به راحتی بتوانید به لاغری و اندام دلخواه خود برسید.

رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین چیست؟

رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین

 

رژيم لاغری گرفتن اصلا سخت نیست. البته اگر از راه درست آن وارد نشوید بسیار سخت و بی نتیجه می شود. به واقع اگر یکی توانسته خودش را لاغر کند، پس شما هم می توانید. ولی بطور خاص با رژيم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین می توانید خیلی راحت و به سادگی لاغر شوید.
در این رژيم لاغری قلیایی می توان گفت هیچ زحمتی برای لاغر شدن نخواهید داشت. فقط در مسیر لاغری قرار می گیرید و خود مسیر لاغری خیلی راحت پیش می رود. من خودم بدون اینکه قصد لاغر شدن را داشته باشم یک ماه در این مسیر قرار گرفتم. بطور شگفت انگیزی دیدم در مدت یک ماه ۴ کیلو وزن کم کردم. شاید شما بگویید ۴ کیلو زیاد نیست. ولی وقتی اصلا قصد نداری ۴ کیلو لاغر شوید یک تنیجه عالی می باشد.

چگونه رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین بگیریم؟

من شما یا هر شخص دیگری می تواند از یک رژيم قلیایی یا آلکالین استفاده نماید. در این راه می توانید از قانون ۸۰ به ۲۰ تغذیه و رژيم لاغری قلیایی استفاده فرمایید. این قانون می گوید : ۸۰ درصد از غذایتان را مواد غذایی قلیایی و ۲۰ درصد مابقی را از غذاهای اسیدی استفاده فرمایید. غذاهای قلیایی دارای آب فراوان و کالری کمی هستند.
در عوض غذاهای اسیدی ماهیت چاق کننده دارند و مقدار آب آنها کم و کالری زیادی دارند.

غذاهای اسیدی با ماهیت چاق کنندگی

رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین

غذاهای اسیدی چاق کننده هستند

این غذاهای اسیدی یا چاق کننده عبارتند از:
لبنیات پر چرب مثل شیر پر چرب و ماست پرچرب و غیره
شکر و قند زیاد، البته شاید شما شکر و قند زیادی نخورید ولی از محصولات آنها زیاد استفاده بفرمایید. مثلا ترکیب شکر در سایر محصولات آن مثل شیرینی جات، انواع بیسکوییت، شکلات، قهوه شیرین و غیره. سوسیس، کالباسهای مختلف و انواع پروتئین زیادی. انواع نانهای بدون سبوس مثل نان باگت، تست و غیره.
ممکن است که این جمله به ذهن شما خطور کند که‌: پس ما چی بخوریم. شما که می گویید هیچ چیزی نخورید؟ ولی برعکس شما می توانید خیلی متنوع و از هر ماده غذایی که دوست داشته باشید بخورید. از این مواد غذایی که در بالا ذکر شد کمتر بخورید . حدود ۲۰ درصد.

در رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین چی بخوریم؟

دوست عزیز شما هر چیزی که تا حالا می خوردید را نیز می توانید بخورید. یک منوی جدید به آن اضافه نمایید. مثلا بین وعده ها میوه بخورید . میوه ها ماهیت قلیایی و لاغر کنندگی دارند. می توانید میوه ها را با معده خالی میل نمایید. هم اکنون که من مشغول تایپ این مقاله کاربردی می باشم نیم ساعت قبل از صبحانه سه عدد میوه خوردم.
دو عدد هلو ، یک عدد آلو و یک عدد. این میوه هایی که شما می خورید پس از نیم ساعت از معده خارج شده و مثل یک بمب انرژي زا عمل می کنند. آب و املاح معدنی فراوانی آزاد می کنند. ویتامین و آنزیمهای زیادی را به شما هدیه می دهند و شما را سرحال تر می کنند.

سبزیجات و آب سبزیجات و رژیم لاغری قلیایی یا آلکالین

رژیم لاغری قلیایی یا رژيم آلکالین

سبزیجات و آب سبزیجات لاغر کننده هستند

تقریبا می توان گفت : تمام سبزیجات خاصیت قلیایی و لاغر کننده دارند. سبزی خوردن که سر سفره شماست، لاغر کننده می باشد. سالادهای گوناگونی که شما با سلیقه درست می کنید خاصیت قلیایی و لاغر کننده دارند. سالاد فرقی ندارد که شیرازی باشد یا سالاد فصل هر دو لاغر کننده هستند. فقط شما یک اقدام انجام دهید کافی است.
آن قانون طلایی که باعث می شود شما لاغر شوید این است: قبل از غذا سالاد بخورید. این کار سبب می شود بدن شما قلیایی شده و به راحتی لاغر شوید. این کار را مدام تکرار و دوباره تکرار کنید. در صورتی که می خواهید خیلی سریع لاغر شوید می توانید از رژيم لاغری قلیایی ما نیز بهره ببرید. در این صورت می توانید روی رژيم قلیایی برای لاغری کلیک نمایید و رژيم خود را دریافت فرمایید.

برای لاغر شدن خودتان می توانید از دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی استفاده کنید. محمود مردانی متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

48  +    =  52