رژيم قلیایی, رژیم لاغری

بهترین رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو

بهترین رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو

رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو دارای نکاتی است که آن را بسیار ویژه می کند. به همین دلیل در این مطلب سایت رژیم لاغری لاغرفیت به بررسی رژیم لاغری افراد بالای صد کیلوگرم می پردازم.

رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو چیست؟

خانمی به همراه همسر خود به دفتر مشاوره من آمدند. وزن او بالای صد کیلو یعنی حدود ۱۳۵ کیلو بودند. با توجه به قد وی که ۱۶۰ می باشد ایشان چاق هستند.

او به شدت از وزن خود خسته بود و شکایت داشتند. می گفت: من در دو سال گذشته ۴۰ کیلو چاق شده ام.

بی شک می توان حدس زد که از خصایص این وزن، ضعف و زود رنجی و استرس می باشد. به ایشان پیشنهاد رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو را دادم.

رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو

رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو

با دوره ۲۱ روزه رژیم قلیایی به راحتی لاغر می شویدو لاغر می مانید .

آیا می دانید به چه دلیلی ایشان چاق شده اند؟

به گفته وی زمانی سایز ۴۲ می پوشیده است ولی هم اکنون تمام لباسهایش تنگ شده است. او می گفت: کمر درد و پا درد امانم را بریده است.

هم از درون و هم از بیرون خیلی خراب بودند. همسر وی نیز آرام و ساکت به حرف های ما دو نفر گوش می کردند. بله استرس عامل چاقی وی شده بود و در این مدت یکی دو ساله او را به چاقی شدید و درجه سه رسانده بود.

استرس عامل چاقی او بود

این جملات از زبان او جاری می شد: من اول لاغر بودم ولی از فرط استرس فقط می خوردم.

خوردن حالم را خوب می کرد و قتی حالم بد بود به سمت خوراکی می رفتم

حتی وقتی که سیر هم بودم، به سمت یخچال می رفتم و هر چه که خوردنی بود می خورد. بعد از آن از خودم و خوراکی متنفر می شدم و می دیدم که روز به روز دارم چاق تر می شوم.

اگر شما هم دنبال رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو هستید باید این نکته را در ذهن داشته باشید که استرس و نگرانی های بی مورد می توانند باعث اضافه وزن شما شوند.

اما چرا استرس چاق می کند؟

آیا شما هم استرس دارید؟

اگر جواب شما به این سوال مثبت است پس درک می کنید که استرس چه شرایط بدی دارد. در استرس چون قند خون انسان افت می کند به سمت یک خوراکی شیرین می رود.

چون خوردن یک شیرینی، کیک یا هر چیز شیرین دیگر قند خون شخص را بالا می آورد. در این حالت او نمی دانه که چه می خورد، ولی فقط می خورد.

بعد از اینکه قند خون وی به حد نرمال بالا آمد، از خوردن و کار خود متنفر می شود.

اگر شما هم این حالت را دارید می توانید محصول درمان استرس با تغذیه و روانشناسی تغذیه را از فروشگاه سایت لاغرفیت تهیه فرمایید.

آرامش با مشاوره رژیم لاغری

وقتی خانم قصه ما حرفهایش را گفت، گویا آرام شدند. من با توجه به تجربه و تخصص رژیم درمانی راز چاق شدن وی را توضیح دادم.

هم او و هم شما نیاز است بدانید که اگر تاکنون مسیری را طی کرده اید که وزنتان افزایش یافته است، باید یک راه جدید بروید

وقتی از راه درست و اصولی لاغر شدن پیروی کنید به راحتی لاغر می شوید. راه درست لاغر شدن را به وی آموزش دادم و اساس رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو را برای ایشان شرح دادم.

ایشان نیز بعد از توضیحات دوره ۲۱ روزه رژیم قلیایی تصمیم گرفتند و دوره را تهیه کردند. به او گفتم یک بار برای همیشه از دوره ۲۱ روزه رژیم قلیایی استفاده کند.

او گفت: رژیم قلیایی چیه آقای دکتر مردانی؟

رژیم قلیایی 

قبلا در سایت لاغرفیت درباره تعریف رژیم قلیایی یا آلکالاین مفصل صحبت کردم اما اینجا هم مختصری از آن را بیان می کنم.

در نظر داشته باشید که اگر بدن ما اسیدی شود ما چاق می شویم. چون اغلب دستگاه های بدن مثل مغز، قلب، کبد و غیره و حتی خون ما قلیایی است.

اگر بدن با غذاهای اسیدی  اسیدی شود سیستم ایمنی بدن به کار می افتد

سیستم ایمنی با اسیدی شدن بدن مخالف است و بدن را چاق می کند که آن اسیدها را در بافت چربی ذخیره نماید. با این کار از بدن محافظت می کند ولی شخص روز به روز چاقتر می شود.

اما برعکس خوردن غذاهای قلیایی سبب می شود به راحتی و با سرعت بیشتری لاغر شوید.

مزایای دوره ۲۱ روزه رژیم قلیایی 

این دوره ۲۱ روز می باشد و در این ۲۱ روز شما روش و مهارت لاغر شدن را یاد می گیرید. درست مثل یادگیری مهارت رانندگی، مهارت لاغری را آموزش می بینید.

در این دوره بی نظیر هر روز یک فیلم آموزشی و یک قانون لاغری برای شما داریم.

در این دوره علاوه بر فیلم آموزشی، برنامه رژیم قلیایی و پشتیبانی شما را نیز به عهده می گیریم. پس سریع تر اقدام به تهیه دوره کرده و خودتان را خیلی سریعتر به اندام آرزویی تان برسانید.

متشکرم

محمود مردانی مشاور تغذیه و رژیم درمانگر در سایت لاغرفیت

2 نظر در “بهترین رژیم لاغری سریع برای وزن بالای صد کیلو

  1. hadadi گفت:

    سلام
    بعضی ها اندام لاغری دارن و هرچی میخورن چاق نمیشن پس چطوری میشه ؟ گفتید سموم حاصل از سوخت و ساز غذاهای اسیدی تو بافت چربی جمع میشه پس چطور چاق نمیشن؟

    1. محمود مردانی گفت:

      خانم حدادی عزیز با تشکر از شما ، کسانی که لاغر هستند نوع غذایی که می خورند بیشتر قلیایی است بعلاوه اینکه زمان غذا خوردن آنها طول می کشد که خود این سبب لاغر شدن آنان می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3  +  1  =