رژيم قلیایی, رژیم لاغری

رژيم لاغری هفت روزه چهار کیلو (یک هفته)

رژيم لاغری هفت روزه چهار کیلو (یک هفته)

رژيم لاغری هفت روزه چهار کیلو (یک هفته) امکان دارد؟ قصد دارم جواب این سوال را در سایت لاغرفیت با شما به اشتراک بگذارم. کسانی هم بصورت حضوری به دفتر مشاوره من آمده اند و پس از یک هفته پس از وزن کردن با خوشحالی گفته اند آقای مردانی مگر می شود در یک هفته چهار کیلو کم کرد؟

افلاطون می گوید: سخت ترین قسمت کار شروع آن است. ولی وقتی یک کاری را شروع کردی ادامه دادن آن راحت است. مثلا وقتی رانندگی می کنید اول با دنده یک شروع می کنید و سرعت خیلی پایین است .
ولی وقتی که ادامه می دهید سرعت بالا و شتاب زیاد می شود. در رژیم لاغری نیز عینا چنین است.
شما وقتی می خواهید رژيم لاغری بگیرید اول کمی سخت ولی وقتی شروع کردید ادامه آن خیلی راحت است. البته به شما روشی می گویم که در رژيم لاغری هفت روزه چهار کیلو (یک هفته) نیز کم کنید. اگر دوست دارید خیلی سریع لاغر شوید پس با ما همراه شوید.

رژيم لاغری هفت روزه چهار کیلو (یک هفته)

 

رژيم لاغری هفت روزه چهار کیلو

رژيم لاغری هفت روزه چهار کیلو

یکی از بیمارانم می گفت من در سفر مکه چهار کیلو وزن اضافه کرده ام. وزن من ۹۰ کیلو بود و وقتی از مکه برگشتم شده بودم ۹۴ کیلو. خیلی دفت می کردم ولی نمی دانم که چرا اینقدر در یک ماه وزنم زیاد شد؟ او خانمی حدود ۵۰ ساله و با درجه دکترای روانشناسی می باشد.
البته من او را ندیدم و از راه رژيم لاغرفیت به من پیام دادند و کمکشون کردم که در همان هفته اول چهار کیلو لاغر شوند. دوره رژيم قلیایی و رژیم آنلاین به واقع مطب مجازی من می باشد که کسانی که نمی توانند حضوری رژيم بگیرند بصورت آنلاین این شرایط برایشان فراهم است. هم اکنون با وضعیت ویروس کرونا نیز خیلی ها دوست ندارند حضوری رژيم بگیرند.
گر چه این خانم اظهار می داشت که: من همه راه ها را رفته و تجربه کرده بودم ولی یک گرم هم کم نمی کردم. ولی در عین حال او مرا مشاور وزن خود کرد و در اجرای برنامه رژيم لاغری که به او دادم دقت زیادی می کرد. و خدا را شکر نتیجه دلخواه خود را گرفت.

آیا با رژيم لاغری هفت روزه می توان چهار کیلو لاغر شد؟

در پاسخ باید بگویم که تمام مراجعین من می توانند در همان یک هفته اول تا چهار کیلو لاغر شوند و این شرایط برای همه مهیا می باشد. ناگفته نماند وقتی با توجه به رژيم لاغری که به آنها می دهم می گویم تا هفته آینده از یک تا چهار کیلو لاغر می شوید. کسانی که به دقت اجرا می کنند حتی به راحتی تا چهار کیلو نیز لاغر می شوند.
حتما شما هم می توانید در یک هفته تا چهار کیلو کاهش وزن نیز داشته باشید. کسانی هم هستند که در اجرای برنامه رژيم لاغری خود جدی نیستند و ممکن است یک تا دو کیلو کم کنند. واقعا بستگی به اجرای خوب برنامه رژيم لاغری و رژيم کاهش وزن خودشان دارد.

دو تکنیک برای رژيم لاغری در هفت روز

شما هم ممکن است به قول خانم دکتر قصه ما تمام راه ها را رفته باشید. هر کسی هر روشی را به شما گفته انجام داده باشید. هر دارویی را که ممکن است تجربه کرده باشید ولی از خودتان سوال کرده اید که چرا نتیجه نگرفته اید؟ چرا با اجرای این همه رژیم لاغری ورزشهای مختلف و داروهای گوناگون هنوز به دنبال لاغری خودتان هستید؟
چون نتیجه ای که می خواهید حاصل نشده است . رضایت شما حاصل نشده است. ولی یک بار برای همیشه کار دیگری انجام دهید. در یکی از سمینارهایم به حاضران که همه چاق بودند گفتم شما تا حالا کارهایی انجام داده اید و به اینجا رسیده اید. اگر همان کارها را انجام دهید به کجا می رسید ؟ قطعا از این هم چاق تر نیز می شوید.
حالا باید یک کاری انجام دهید که تا حالا انجام نداده اید تا از نقطه چاقی به لاغری برسید.

تکنیک اول: زمان غذا خوردن خود را طولانی کنید

زمان غذا خوردن اگر سریع باشد سبب چاقی می شود. هیپوتالاموس که در مغز می باشد مرکز سیری و گرسنگی است. اگر زمان غذا خوردن حدود ۲۰ دقیقه طول بکشد هیپوتالاموس به شما دستور سیر شدن می دهد. دیگر نمی توانید غذا بخورید حتی با این کار حجم معده شما به اندازه مشت بسته شما می شود.
دیگر از یک حد کم نمی توانید بیشتر غذا بخورید اگر هم بیشتر بخورید عذاب وجدان رهایتان نمی کند. پس برای اینکه لاغر شوید زمان غذا خوردن خود را به ۲۰ دقیقه افزایش دهید.

تکنیک دوم: قبل از غذا سالاد بخورید

رژيم لاغری هفت روزه چهار کیلو

چهار کیلو لاغری در یک هفته

خوردن سالاد بعد از غذا باعث چاقی می شود. ولی اگر سالاد را قبل از غذا بخورید لاغر می شوید. سالاد خوردن قبل از غذا حجم معده شما را گرفته و حالت سیری به شما دست می دهد. شما اگر تشنه باشید و با یک استکان کوچک آب بخورید تشنگی شما خیلی دیر برطرف می شود. ولی وقتی با یک لیوان بزرگ آب می خورید خیلی سریعتر تشنگی برطرف می گردد.
این کار سبب افزایش حجم معده شده و شما از آب سیر می شوید. خوردن سالاد قبل از غذا نیز باعث افزایش حجم معده شده و شما را سیر می کند.

سالاد لاغر کننده است

یکی از همکاران ما می گفت: آقای محمود مردانی مشاور تغذیه زیاد سالاد برای مراجعینش می نویسد و حجم معده آنها را زیاد می کند. بعد از این یکی از بیمارانم گفت: درست است که سالاد حجم بالایی دارد ولی وقتی جویده می شود حجم آن خیلی کم می شود. البته که حق با این خانم بود و خود سالاد باعث می شود که حجم معده هم کوچک شود.
زمان خوردن آن نیز چون طول می کشد باعث حس سیری نیز می گردد. پس در مجموع می گوییم که سالاد لاغر کننده است. از طرفی سالاد کالری نیز ندارد که باعث چاقی شود. می توانید برای لاغری از سالاد شیرازی یا سالاد فصل بخورید. متشکرم

محمود مردانی مشاور تغذیه سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46  +    =  48