رژيم قلیایی

رژيم لاغری برای وزن ۱۳۵ کیلو (معجزه)

رژيم لاغری برای وزن ۱۳۵ کیلو (معجزه)

رژيم لاغری برای وزن ۱۳۵ کیلو (معجزه) نیاز به زمان دارد. خیلی ها در سایت لاغرفیت از من رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته می خواهند. آنها می گویند آقای مردانی برنامه رژيم لاغری سریع یا لاغری سریع در 3 روز برای ما وجود دارد یا خیر؟ نظر من این است که شما یک هفته ای چاق نشده اید که در مدت یک هفته لاغر شوید.

شنبه روزی خانمی ۴۱ ساله با وزن ۱۳۵ کیلو به من مراجعه کردند این خانم خوش برخورد و محجوب از وزن زیاد و چاقی مفرط زجر زیادی می کشید. صبر وی طاق شده و به صبرش به آخر رسیده بود او گفت هر کاری که نیاز باشد انجام می دهم تا لاغر شوم. حتی می توانم رژیم وحشتناک لاغری سریع را هم اجرا کنم.

رژيم لاغری برای وزن ۱۳۵ کیلو

رژيم لاغری برای وزن ۱۳۵ کیلویی

شما می توانید کافی است که تصمیم بگیرید. وقتی کاسه صبر کسی برای وزنشان لبریز می شود بهترین زمان لاغری و کاهش وزن وی می باشد.
من نیز از این موقعیت استفاده کردم و پیشنهاد یک دوره رژيم قلیایی برای لاغری به وی دادم. برای اینکه بدانید این دوره چقدر مفید و موثر می باشد روی دوره ۲۱ روزه رژيم قلیایی کلیک نمایید

جلسه دوم رژيم لاغری برای وزن ۱۳۵ کیلویی

وقتی در جلسه دوم مراجعه کردند نتیجه حیرت آور بود او توانسته بود حدود ۶ کیلو کم کند و این یک موفقیت بررگ برای وی محسوب می شد. او به زیر وزن ۱۳۰ آمده بود و ۱۲۹ کیلو شده بود.
او می گفت خیلی سایز هم کم کرده ام  و دیگران هم به من می گویند خیلی جم و جود شدی واقعا سریعتر و چابکتر نیز شده ام.

او در  پوست خود نمی گنجید. حتی در یک هفته هم ۶ کیلو اضافه نکرده بود و این موفقیت ۶ کیلو کاهش وزن در یک هفته برایش مثل رویا می نمود.

نزارید زود دیر بشه

دوست عزیز اگر شما هم از دست وزنت طاق شدی و کاسه صبرت لبریز شده زود اقدام کنید تا جه زمانی می خواهید جلوی آینه بروید و زجر بکشید؟ تا جه زمانی می خواهید لباس سایز بزرگ بپوشید؟
آیا وقت آن نرسیده است که از لباسهایی که خودتان دوست دارید بپوشید؟ آیا زمان آن نرسیده است که برای خودتان سرمایه گذاری کنید؟

رژيم قلیایی برای وزن ۱۳۵کیلو

فرقی ندار که وزن شما چند کیلو است ۱۰ کیلو اضافه وزن یا ۵۰ کیلو اضافه وزن دارید فرقی ندارد. زود اقدام کنید تا زود تر این چربی های اضافه را زمین بذارید.
یک بار برای همیشه اقدام کنید و وزن خود را کم کنید به شما هم کمک می کنیم که به اندام دلخواهتان برسید.
نزارید زود دیر بشه و اقدام کنید .متشکرم محمود مردانی به سایت لاغرفیت ما سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  55  =  63