رژيم قلیایی, رژیم لاغری

دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی (راهکار)

دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی (راهکار)

دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی (راهکا) را در این مقاله سایت لاغرفیت به اشتراک می گذارم. من محمود مردانی مشاور تغذیه هستم. خیلی ها دوست دارند که سریع و راحت لاغر شوند. ولی متاسفانه کاری را که برای لاغری خود نیاز دارند را انجام نمی دهند. دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی می توانید انجام دهید. این دو تکنیک اصلا سخت نیست. حتما شما دوست دارید که لاغری شما لاغری سریع و راحتی باشد پس می توانید تکنیکهای این مقاله را بکار ببرید.

 

دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی (راهکار)

دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی

رژیم قلیایی لاغری ساده و سریع

خیلی از کارها ساده هستند ولی انجام آنها برای خیلی ها سخت می باشد. یادتان هست قبلا وقتی می گفتند کمربند ایمنی اتومبیل را ببندید؟ تقریبا همه مقاومت می کردند و از بستن کمربند ایمنی امتناع می نمودند. ولی حالا طوری شده که وقتی به اتومبیل سوار می شوید اول کمربند ایمنی را می بندید. من خودم اول این کار برایم سخت بود و انجام نمی دادم.
ولی الآن وقتی سوار اتومبیل خودم می شوم ، اول کمر بند ایمنی را می بندم. اگر این کار را نکنید انگار چیزی را از دست می دهید و مدام نگران هستید. اجرای تکنیک های لاغری ساده برای لاغری شما نیز عینا چنین است.

رژيم قلیایی و دو تکنیک اساسی

شما می توانید این تکنیک ها را انجام دهید و دوباره و سه باره انجام دهید. می پرسید تا چه زمانی؟‌ تا زمانی که به آن عادت کنید و مثل نفس کشیدن برایتان راحت باشد. اگر این کار را انجام دهید و در آن مداومت نمایید به راحتی لاغر می شوید.
حالا آن دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی کدامند؟ شما را دعوت می کنم که فیلی رژيم قلیایی برای لاغری را مشاهده بفرمایید.

  1. زمان غذا خوردنخود را طولانی کنید
  2. پیش غذا سالاد بخورید

تکنیک اول: زمان خوردن خود را طولانی کنید

سریع غذا نخورید و آهنگ غذا خوردن خود را کند کنید. وقتی به آرامی غذا می خورید معده شما جمع می شود و احساس سیری می کنید. تصور کنید که در یک میهمانی و یا جشن شرکت کرده اید.
به اطراف خود نگاه کنید ‌حتما متوجه می شوید که کسانی که چاق هستند خیلی سریع غذای خود را می خورند. کاهش وزن lose weight با آرام غذا خوردن انجام می شود.

یک خاطره از غذا خوردن سریع

در رستورانی دعوت بودیم شخصی که خیلی چاق بود و بیش از ۱۳۰ کیلو وزن داشتند خیلی سریع غذا می خوردند. انگار پلیس با اسلحه دنبال وی بود. با سرعت هر چه تمام تر غذایش را خورد و حتی استخوانهای مرغ را به دندان کشید. من و یکی دیگر از دوستانم مقدار غذایی که باقی مانده بود را نیز به او دادیم  آنها را هم ریخت داخل شکم خود.
از وی چه انتظاری دارید انتظار دارید که این شخص لاغر شود؟ من می گویم تا مادامی که این کار را انجام می دهد ممکن نیست که بتواند لاغر شود.

تکنیک دوم: پیش غذا سالاد بخورد

دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی

قبل از غذا سالاد بخورید سالاد قلیایی و لاغر کننده است.

قبل از اینکه غذای خود را شروع کنید اول سالاد بخورید. فرقی ندارد که در رستوران باشید یا در منزل خودتان یا در میهمانی برای لاغری سریع اول سالاد را شروع کنید. این تکنیک خوردن سالاد اول غذا به تکنیک اول نیز کمک می کند.
چون زمان غذا خوردن شما را طولانی می کند و معده شما جمع می شود. تجربه کنید حتما این کار را انجام دهید و اثر خوب آنرا ببینید.

دو کار مهم سالاد قبل از غذا

کار دیگری که خوردن سالاد اول غذا انجام می دهد این است که چون زمان طول می کشد احساس سیری به شما دست می دهد. یک کار اساسی دیگری که سالاد انجام می دهد این است که بدن شما را قلیایی می کند و شرایط را برای لاغری آسان می نماید.
مغز شما می گوید دیگه سیر شدی دست از غذا بکش. شما دوست غزیز از دو تکنیک لاغری با رژیم قلیایی را انجام دهید و به آنها عادت کنید. در صورتی که تمایل به لاغری سریع و آسان دارید می توانید

در رژيم آنلاین در فروشگاه سایت لاغرفیت ثبت نام نمایید تا به شما در لاغر شدن کمک کنیم. متشکرم محمود مردانی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4  +  5  =