رژيم قلیایی

بیشترین کاهش وزن با رژيم قلیایی (کاهش وزن سریع)

بیشترین کاهش وزن با رژيم قلیایی (کاهش وزن سریع)

بیشترین کاهش وزن با رژيم قلیایی (کاهش وزن سریع) امکاان پذیر است. مقالات زیادی در سایت لاغرفیت به رشته تحریر در آورده ام. می پرسید آقای مردانی چه مقالاتی؟ مثلا رژيم آلکالین یا رژيم قلیایی یا

لیست غذاهای قلیایی که باعث لاغری می شوند. برنامه غذایی قلیایی، ناهار قلیایی، شام قلیایی، صبحانه قلیایی، رژيم قلیایی آنتونی رابینز و غیره
آیا تا کنون کاهش وزن ۷۰ کیلو به گوشتان خورده است؟ خانمی با وزن ۱۷۶ کیلو مراجعه کردند او دارای چاقی شدید یا چاقی مفرط . شاید تعجب کنید که به سختی خود را روی صندلی جای داد. ولی شوهر وی ۶۰ کیلو بود. چون همسر وی همراهشان بود و خودش را وزن کرد من متوجه شدم که ۶۰ کیلو وزن دارند .
و ادامه ماجرا …………

بیشترین کاهش وزن با رژيم قلیایی

بیشترین کاهش وزن با رژيم قلیایی

با رژيم قلیایی کاهش وزن راحتی داشته باشید .

این خانم گر چه دارای چاقی شدید بودند ولی جالب است بدانی مشکل کمر درد و زانو درد نداشت. او خیلی خوش مشرب و بذله گو بود ولی از درون خراب بود. معمولا اشخاصی که اضافه وزن دارند و یا اینکه چاق هستند، ظاهری خندان و بشاش ولی درونی آشفته، ناراحت و خراب دارند.
دختر جوان وی گر چه در کنار مادرشان خیلی لاغر نشان می داد ولی وزن ۹۶ کیلو نیز برای او زیاد بود.

رژيم قلیایی برای کاهش وزن 

وقتی انرژي مصرفی وی را در روز حساب کردم و برایشان رژيم قلیایی برای کاهش وزن او نوشتم یک نکته توجه همه ما را جلب کرد. با توجه به قد، وزن، سن و میزان فعالیت وی فقط برنجی که را برای وعده ناهار وی تنظیم کردم به اندازه یک دیس در آمد.
خورش و سبزی و ماست را نیز که اضافه کنیم خیلی زیاد می شود البته با توجه به فرمولهایی که استفاده کردم به این غذای زیاد رسیدیم. او نیز می گفت این مقدار خیلی زیاد است ولی اجرا انجام میدم.

۸ سال پس از رژيم قلیایی و کاهش وزن

او زن زیبای درشتی بود که خدا را شکر وی توانست نزدیک ۷۰ کیلو وزن کم کند البته وزنی که کم می شود باید حفظ شود و فقط کم کردن وزن مهم نیست. باید بگویم که حفظ وزن کاهش یافته به اندازه کم کردن وزن نیز اهمیت دارد. خیلی ها وزنشان را کم می کنند ولی قادر نیستند برای مدت طولانی آنرا حفظ نمایند.
هم اکنون که حدود ۸ سال از این داستان می گذرد وزن وی ثابت مانده است.

رژيم قلیایی برای کاهش وزن شما

بیشترین کاهش وزن با رژيم قلیایی

رژیم قلیایی یا رژیم آلکالین بهترین رژیم برای کاهش وزن است.

دوست عزیز شما هم می توانید به اندام دلخواه خودتان برسید و از سلامتی و زیبایی بیشتر لذت ببرید. فقط به دو تکنیک اساسی نیاز دارید:

  • تکنیک اول: تصمیم برای کاهش وزن
  • تکنیک دوم: اقدام برای کاهش وزن


فقط وارد مسیر کاهش وزن شوید چون مسیر مسیر را نشان می دهد. ما هم در کاهش وزن به شما کمک می کنیم.

دوره رژيم قلیایی را از فروشگاه لاغرفیت تهیه کنید تا به آرزوی دیرینه خودتان برسید.

متشکرم محمود مردانی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4  +  3  =