رژيم قلیایی

بچه شیر میدم چیکار کنم لاغر شم (شیردهی و لاغری)

رژیم قلیایی یا رژیم آلکالین (رژیم لاغری)

بچه شیر میدم چیکار کنم لاغر شم (شیردهی و لاغری) سوالی است که مادران شیرده در سایت لاغرفیت از من می پرسند. خانمی از من سوال کردند و گفتند آقای مردانی من قصد لاغر شدن دارم آیا می توانم با وجود شیردهی لاغر بشم. او نگران بود و نگرانی خودشان را اینچنین ابراز کردند که بچه شیر میدم چیکار کنم لاغر شم
او نگران شیردهی و غذای کودک خود بود که نکنه با برنامه رژیم لاغری در دوران شیردهی مشکلی برای بچه اش پیش بیاید. به نظر من حق دارند چون مادر هستند و این نگرانی طبیعی می باشد. او توانست در مدت حدود یک ماه 8 کیلو از وزن خودشان را کم کند. اگر مشتاق هستید این داستان را دنبال کنید پس با ما همراه شوید.

 

بچه شیر میدم چیکار کنم لاغر شم (شیردهی و لاغری)

بچه شیر میدم چیکار کنم لاغر شم

با رژيم قلیایی شیر شما زیادتر، مقوی تر و مغذی تر می شود.

مریم ۳۴ ساله ۷۶ کیلو با قد ۱۵۲ سانتی متر بود. به او گفتم اتفاقا رژيم لاغری برای شما و بچه شما اصلا ضرر ندارد، هیچ مزایای زیادی نیز برای هردوی شما نیز دارد. بطوری که هم برای خودتان مفید می باشد و هم برای تغذیه فرزندتان مفید است. از این نظر برای خودتان مفید می باشد که سرعت کاهش وزن در خانمهای شیرده بیشتر از دیگران می باشد.

نمونه ای از رژیم غذایی در دوران شیردهی را که بخواهم برای شما بگویم این است که از تمام گروه های مواد غذایی تشکیل شده است. محدودیتی از شش گروه مواد غذایی ندارند.

رژيم لاغری قلیایی برای وزن ۷۶ کیلو

رژيم لاغری قلیایی برای وزن ۷۶ کیلو

در دوران شیردهی می توانید از دوره رژيم قلیایی برای لاغر کمک بگیرید.

رژيم کانادایی در دوران شیردهی اصلا توصیه نمی شود. رژیم گیاهخواری در دوران شیردهی باعث کمبود برخی مواد مغذی هم برای مادر و هم برای بچه شیر خوار می شود. ایشان قبول کردند و با توجه به همان مشخصات وی برایشان برنامه رژيم لاغری قلیایی برای شیردهی را تنظیم کردم.
اگر بخواهید در ارتباط با رژيم قلیایی اطلاعات مفیدی کسب کنید، روی رژيم قلیایی  یا رژيم آلکالین چیست کلیک کینید. یک هفته پس از انجام رژيم لاغری قلیایی او پیام داد که 3 کیلو کاهش وزن در یک هفته داشته اند.
شیر وی نیز کم نشده و کودکشان نیز کاملا سیر می شوند. من نیز مثل شما از موفقیت این خانم خوشحال شدم.

برنامه رژیم لاغری در دوران شیردهی

برنامه رژيم لاغری او شامل تمام گروههای شش گانه غذایی می شد از کربوهیدرات مثل برنج، نان، ماکارونی گرفته تا حبوبات و گوشت و مرغ و ماهی. گروه لبنیات نیز در برنامه رژيم شیردهی وجود دارد .
میوه های متنوع و تازه گروه چربیهای مفید و سبزیجات نیز استفاده می کنند. او می گفت (دکتر) این مقدار از غذای خودم هم بیشتر است ولی تعجب می کنم که لاغر می شوم.
خدا را شکر پس از یک ماه توانستند هشت کیلو لاغر شوند.

درمان لاغری در دوران شیردهی و دریافت رژيم شیردهی با تهیه دوره رژيم قلیایی امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2  +  1  =