رژيم قلیایی

برای لاغری شکم چه بخوریم (رژيم قلیایی)

برای لاغری شکم چه بخوریم (لاغرفیت)

برای لاغری شکم چه بخوریم (رژيم قلیایی)؟ آيا می دانید چه غذاهایی برای لاغری شکم موثر هستند؟ معجزه لاغری شکم با چه غذاهایی اتفاق می افتد؟ تا کنون افراد زیادی سوال کرده اند که آقای مردانی از چاقی شکمم خسته شدم، چی بخورم تا شکمم لاغر بشه؟ در این مقاله سایت لاغرفیت قصد داریم شما را با غذاهایی که باعث چاقی شکم می شوند و غذاهایی که سبب لاغری شکم می شوند، آشنا کنیم. بی شک دانستن غذاهای لاغر کننده به شما کمک می کند تا شکم تخت و زیبایی داشته باشید. پس همراه ما باشید.

برای لاغری شکم چه بخوریم

برای لاغری شکم چه بخوریم

برای لاغری شکم و پهلو اقدام کن

 

همه به دنبال سریعترین راه لاغری شکم و پهلو هستند و هدف آنها مشخص است. اما آیا استراتژی رسیدن به لاغری شکم و پهلو را دارند؟ خیلی ها می پرسند برای لاغری شکم چه بخوریم ولی همین سوال کردن کافی نیست. دانستن اولین قدم برای رسیدن به هدف است و دومین قدم انجام کارهایی در همان راستا می باشد.

برای درک موضوع مثالی می آورم: فردی با من تماس گرفت و اظهار داشت آقای مردانی زندگی من با چالش روبرو شده است. به او گفتم برای چی؟ پاسخ داد وزن من زیاده و همسرم از این موضوع خیلی ناراحت است. من همیشه خواسته ام به خاطر او خودم را لاغر کنم.

نمی دانم برای لاغری شکم و پهلو جه کار کنم. همه راه ها را رفته ام ولی نتیجه دلخواه خودم را به دست نیاورده ام. خودم می دانم من خیلی زودرنج شده ام و مدام غر و لند می کنم و همسرم از دست من خسته شده است. الآن هم گفته بیا توافقی از هم جدا بشیم. او می گوید راه ما فقط طلاق است.

از او سوال کردم، همسرتو دوست داری؟ گفت بله خیلی دوسش دارم. از اینجا متوجه شدم که او دنبال جدایی نیست و زندگیش را دوست دارد. گفتم کمکت می کنم که هم به اندام دلخواهت برسی و هم زندگیتو نجات بدی.

پیشنهاد لاغرفیت: کلیپ لاغری بدون رژيم و ورزش را از آپارات ببینید.

چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم

چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم

داشتن شکم تخت و زیبا دست یافتنی است.

از شما خواهشی دارم. می پرسید چه خواهشی؟ به من ایراد نگیرید که آقای مردانی ما به دنبال این هستیم که چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم و شما برای ما داستان تعریف می کنید؟ حق با شماست ولی ممکن است این تجربه نیز به درد شما بخورد.

کمبود دو اسید آمینه فنیل آلانین و تریپتوفان باعث دلشوره، اضطراب و نگرانی می شود. او این کمبود را داشت. کمبود و فقر آهن باعث استرس و زود رنجی می گردد. او نیز به کمخونی فقر آهن مبتلا بود که می گفت خیلی زود رنج هستم و حتی در زمان قاعدگی غیر قابل تحمل هستم و دست خودم نیست.

کمبود دو اسید آمینه فنیل آلانین و تریپتوفان باعث دلشوره، اضطراب و نگرانی می شود. او این کمبود را داشت. کمبود و فقر آهن باعث استرس و زود رنجی می گردد. او نیز به کمخونی فقر آهن مبتلا بود که می گفت خیلی زود رنج هستم و حتی در زمان قاعدگی غیر قابل تحمل هستم و دست خودم نیست.

پس از اینکه حدود نیم ساعت صحبت کرد به او گفتم با دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی به تو کمک می کنم که هم سالم شوی و هم به تناسب اندامت برسی. او گفت وزن من ۷۵ کیلو است مگر در مدت ۳۰ روز به ۶۰ کیلو می رسم؟ گفتم نه اشتباه نکنید، اسم این دوره این است و ۳۰ فیلم آموزشی لاغری نیز دارد. در این مدت کم خیر ولی این دوره 90 روز پشتیبانی دارد و مدت سه ماه زمان خوبی برای این کار است.

برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو

او گفت آیا برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو نیز برایم تنظیم می کنید؟ گفتم بله، با توجه به وزن، قد، سن و فاکتورهای دیگر در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو برای شما می نویسم.

برای وی داستانی از کتاب خودم مثل مداد لاغر شوید آوردم. در سالهای خیلی دور مرد حدود چهل ساله و خانمی حدود ۳۶ سال دو فرزند پسر و دختر زیبایی داشتند. آندو از نظر اخلاق های رمانتیک با یکدیگر به مشکل برخورد کرده بودند و مدام زندگی پر تنش و دعوایی را تجربه می کردند.

با برنامه رژيم قلیایی توانستیم اخلاق های عاشقانه آنها را به اوج خودش برسانیم. خداوند به آنها یک دختر زیبای دیگری داد. هم اکنون آن دختر حدود ۱۱ سال سن دارد. آنها با رژيم قلیایی عاشق هم هستند. لیلی و مجنون،‌شیرین و فرهاد، بیژن و منیژه هم هستند.

شما می توانید همزمان با کاهش وزن خود در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی به کمبودهای تغذیه ای خود نیز توجه کنید و کمبودهای ویتامین و املاح و غیره جبران شوند. با این کار هم لاغر می شوید و هم زندگی خودتان را نجات می دهید.

ایشان گفت هزینه دوره چقدر است؟ گفتم وارد لینکی که براتون فرستادم بشید، هم هزینه و هم مزایای رژيم قلیایی را مطالعه کنید. مثل همان لینک سطر بالا دوره لاغری رژيم قلیایی را برایشان فرستادم.

سریعترین راه لاغری شکم و پهلو

پس از مشاوره از او دیگر خبری نشد. سریعترین راه لاغری شکم و پهلو داشتن رژيم قلیایی همراه توام با یک ورزش است. چون برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو که خاصیت قلیایی داشته باشد، با بدن هماهنگ است. یعنی خلاف طبیعت بدن نیست که با دشواری انجام بپذیرد.

به نظر شما چرا از آن دوست اول داستان این مطلب برای لاغری شکم چه بخوریم (رژيم قلیایی) دیگر خبری نشد؟ اگر بخواهیم بصورت سر انگشتی حساب کنیم دوره لاغری سایت لاغرفیت برای ایشان چند مزیت ارزشمند داشت که به شرح زیر است:

  1. کاهش وزن سریع
  2. پشتیبانی محصول در مدت ۹۰ روز
  3. نجات زندگی زناشویی 
  4. استفاده او از تمام لباس های زیبایی که دارد
  5. به آرامش رسیدن وی
  6. به شادی و نشاط رسیدن او

او می گفت من این زندگی را به راحتی بدست نیاورده ام که بخواهم همینطوری از دست بدم. آيا این سرمایه گذاری به نفع وی می باشد؟ نگویید آقای مردانی در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی مگر این مزایا نصیب وی می شد؟ آیا این امکان وجود دارد که هم شخص لاغر شود و هم به آرامش و شادی برسد؟

بله، چون دیگران به آن رسیده اند او و همچنین شما نیز می توانید به آن مزایای ارزشمند برسید. در حقیقت من نمی دانم که چرا ازش خبری نشد. شاید بگویید نتوانسته هزینه دوره را بپردازد. ولی با شناختی که از او دارم مشکل هزینه را ندارد.

چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم

قبل از اینکه به مطلب چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم بپردازم نیاز است داستان را به پایان برسانم. به وی پیام دادم که چرا پیامی که برای شما فرستادم را جواب ندادید؟ چرا جواب سلام را هم ندادید؟ چرا بی خبر رفتید و مرا بی اطلاع گذاشتید؟

گر چه او با عذر خواهی خود جواب مرا داد ولی هنوز متاسفانه چربی های وی سر جایش است. هنوز همان مشکل اضطراب و زود رنجی همراه وی می باشد. گذشته از تجربه ارزشمندی که از این داستان مستند نصیب ما می شود به این سوال باید پایخ دهیم که چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم؟

در چاقی شکم و پهلو قسمت زیادی از وزن چربی را به خود اختصاص داده است. اگر بخواهید در مورد لاغری شکم بدانید مقاله مفصلی تحت عنوان لاغری شکم در سایت لاغرفیت موجود است که شما را به مطالعه آن دعوت می کنم. چون آن مقاله فصل الختام لاغری شکم می باشد.

اما بصورت خلاصه برای لاغری ناحیه شکم به دو فاکتور اساسی نیاز است: رژيم قلیایی و ورزش ناحیه شکم.

  • رژيم قلیایی برای لاغری شکم
  • ورزش ناحیه شکم

برخی نیز به دنبال لاغری شکم و پهلو با طب سنتی هستند. هیچ مدرک دانشگاهی یا بیمارستانی لاغری شکم و پهلو با طب سنتی را تایید نکرده است. اینکه طب جدید با طب سنتی همخونی ندارد در حوصله این مقاله نیست. در ادامه مقاله برای لاغری شکم چه بخوریم (رژيم قلیایی) به لاغری سریع شکم می رسیم.

لاغری سریع شکم

قبل از اینکه لاغری سریع شکم را بخوانید شما را به یک کلیپ زیبا از کاهش وزن موثر دعوت می کنم.  برای مشاهده کلیپ کاهش وزن 44 کیلویی روی لینک کاهش وزن 44 کیلویی با رژيم قلیایی کلیک کنید. در بیمارانم متوجه شده ام که وقتی از رژيم قلیایی استفاده می کند به لاغری سریع شکم می رسند. پیشنهاد سایت لاغرفیت برای شما: رژيم آلکالاین یا رژيم قلیایی چیست؟

بدن اگر اسیدی باشد انسان بی حوصله می شود. اخلاقش اسیدی می شود، رفتار و حرکاتش غیر طبیعی و اسیدی می شود. اگر سوال کنید آقای مردانی اسیدی شدن بدن یعنی چه؟ می گویم به احتمال زیاد آزمایش خون داده اید.

در یکی از فاکتورهای بیوشیمیایی آزمایش فاکتور PH را مشاهده می کنید که معمولا حدود 5 یا بیشتر را مشاهده کرده اید. اگر این فاکتور زیر عدد 7 باشد یعنی بدن به سمت اسیدی پیش رفته است و عامل اصلی چاقی نیز همین اسیدی بودن بدن است.

اگر کمی دقت کرده باشید متوجه می شوید که خوردن غذاهای اسیدی باعث اسیدی شدن فاکتور PH می شود. برای لاغری سریع شکم بایستی بیشتر از غذاهای قلیایی بخورید. اگر بدن قلیایی شود، به لاغری شما کمک می کند.

غذاهای اسیدی عامل چاقی

در حقیقت کربوهیدرات های ساده نظیر نان های بدون سبوس، قند، شک، بیسکوئیت، کیک، کلوچه، نان باگت، ماکارونی، گوشت، و غذهای فرآوری شدن جزو غذهای اسیدی و چاق کننده هستند. اما برعکس خوردن غذهایی مثل سیب، نارنگی، انار، شلیل، هلو، پرتقال، آلو و همچنین انواع ترب، شلغم، تره، جعفری، خیار، بادمجان، کدو، روغن های سالم و غیره جزو غذهای قلیایی بوده که برای لاغری کمک کننده هستند.

خیلی ها می گویند آقای مردانی لیست غذاهای قلیایی را به ما معرفی کن، من هم کاملترین لیست غذهای قلیایی را از سایت لاغرفیت به آنها معرفی می کنم. از شما بابت اینکه مقاله برای لاغری شکم چه بخوریم (رژيم قلیایی) را مطالعه کردید، متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7  +  2  =